Thomas Vassvik

Kiropraktor

Autorisasjon (2009)

Kiropraktor AS Telefonnummer414 73 858414 73 8 ...
Kyrkjegata 22 6065 Ulsteinvik
Thomas Vassvik er kiropraktor i Ulstein

Siste vurderinger av Thomas Vassvik

På kanten

Klinikk: Kiropraktor AS Skrevet

Det første han sa til meg ved første konsultasjon er at han er litt "på kanten". Om det var humoristisk sett, vet jeg ikke, men var en svært ubehagelige opplevelse og upassende kommentar. Opplevde hele konsultasjonen som svært uprofesjonell. Skremmende at autorisert helsepersonell kan si sånne ting til yngre kvinner. I tillegg til å være "på kanten" tror han selv at han har bedre kunnskap enn leger. "Bedreviter" på alle områder.
Drar ikke tilbake til han.

Første Kiropraktor som har hjelpt meg på 10 år

Klinikk: Kiropraktor AS Skrevet

Fantastisk kiropraktor som jobber med hele bilder!(muskler, bein, nåler, varme og kjøling) ! I første konsultasjon så informerer han meg at dersom ikke problemer mitt er løst innen 3-5 behandlinger så må jeg henvises videre! Etter behandlingsforløpet så var endelig problemet mitt løst, og det kreves kun vedlikeholds oppfølging en gang i blant. Endelig en kiropraktor som forstår at bekkenet er grunnmuren i ryggraden og korrigerer hver ryggvirvel! Ikke kun der smerten ligger! Kan anbefale Vassvik til alle som har problemer med rygg, nakke eller ledd! En “life saver” av en kiropraktor som ikke er interessert i å holde kundene på benken, men hjelpe folk til å bli frisk! Anbefales 100%

Det er enklest å sende SMS for å få time då Kiropraktor Vassvik ofte er opptatt i behandling er min erfaring.

Kunnskapsrik ?

Klinikk: Kiropraktor AS Skrevet

Førsteinntrykket er en flink og kunnskapsrik kiropraktor.
Trengte ikke bilder av bekken og rygg for å behandle, og fortalte med overbevisning at man kan behandle ledd og muskler utallige ganger, uten at de tar skade av det.
Dårlig kommunikasjon, og kiropraktor behandler det han mener er nødvendig, uten å ta hensyn til hva pasienten har sagt.

Den beste uten tvil!

Klinikk: Kiropraktor AS Skrevet

En som tar deg imot like godt hver gang uansett hvor vanskelig og sur jeg kan være som pasient. Utrolig dyktig i sitt fag, og han utfører ikke behandlig bare for å gjøre det som mange andre i det faget gjør. Henviser til andre innstanser om det trengs!