Hans Wilhelm Bolander

Hans Wilhelm Bolander er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Hans Wilhelm Bolander

Excellent Chiropractor

Klinikk: Kroppskontroll Bjørvika/Barcode Skrevet

Dr. Hans is really the best chiropractor I have been to. He is very professional and his clinical knowledge is outstanding. He explains in detail why and what he is doing and going to do and most important, makes me feel comfortable. I felt a relief from my back pain after the first consultation. I will keep going for sure. Definitely recommend 100% !

Trygg og dyktig!

Klinikk: Kroppskontroll Bjørvika/Barcode Skrevet

Jeg har vært på flere behandlinger hos Hans Wilhelm og vil absolutt anbefale timene hans. Han er faglig meget dyktig og nøye i sitt arbeid. I tillegg til vanlig kiropraktorbehandling som man får andre steder, jobber Hans Wilhelm manuelt mot områdene som er årsaken til plagene. Jeg gir mine beste anbefalinger til Hans Wilhelm!

Presis, effektiv og kunnskapsrik. Anbefales!

Klinikk: Kroppskontroll Bjørvika/Barcode Skrevet

Har gått til kiropraktor Hans Bolander i noen måneder nå med smerter i rygg og korsrygg, og har fått veldig god og presis behandling. Han er svært kunnskapsrik og gir en hard behandling som har fungert ypperlig for meg. Beste kiropraktoren jeg har vært hos. Anbefales på det sterkeste!

Meget dyktig kiropraktor

Klinikk: Kroppskontroll Bjørvika/Barcode Skrevet

Veldig hyggelig mann, engasjert og faglig dyktig. Han lytter til problemet og behandler det på en god måte. Gir gode råd og treningstips. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og kunnskapsrik kiropraktor

Klinikk: Kroppskontroll Bjørvika/Barcode Skrevet

Etter nesten to år med hjemmekontor, ble litt stiv og vondt i skuldren og nakke. Vi startet med behandling og det ble fort mye bedre. Nå, etter flere timer med Hans, føler jeg meg kjempebra.
Fikk også bra tips om øvelser jeg kunne gjøre på fritiden.
Anbefaler ham på det sterkest