Maylinn Arnesen

Kiropraktor

Autorisasjon (2021)

Maylinn Arnesen er kiropraktor i Vestby

Siste vurderinger av Maylinn Arnesen

Åpen, varm, lyttende, tar deg på alvor

Klinikk: Son Kiropraktikk & Helse Skrevet

Jeg har vært her i flere omganger. Først bekken-rygg. God behandling og lært meg mye forebyggende og behandlende jeg kan gjøre hjemme.
Så et kort behandlingsopplegg etter et fall.
Jeg har aldri vært hos annen kiropraktor, men de jeg har anbefalt henne varmt til og som har bredere erfaring med kiropraktorer, kan ikke få fullrost hennes unike måte å utøve yrket på!

Grundig og dyktig

Klinikk: Son Kiropraktikk & Helse Skrevet

Maylinn er en dyktig og kunnskapsrik kiropraktor. Hun er rolig og behagelig, er flink til å forklare hvordan det fysiske og psykiske henger sammen. Da jeg startet hos henne, hadde jeg en vond rygg, mye stress i kroppen og en dårlig (sammensunket) kroppsholdning. Den helhetlige behandlingen har gjort at jeg nå har fått en sterkere rygg, en rett og fin holdning som blant annet gir bedre pust og bedre selvfølelse. Stressmestringen jobber vi fremdeles med.

Dyktig kiropraktor

Klinikk: Son Kiropraktikk & Helse Skrevet

Maylinn er en dyktig kiropraktor og oppriktig interessert i å gi en helhetlig behandling. Knekker opp på de rette stedene og får koblet på nervesystemet. Anbefales!

Grundig og helhetlig behandler

Klinikk: Son Kiropraktikk & Helse Skrevet

Maylinn gir grundig og helhetlig behandling. Jeg går til henne jevnlig ifm ryggprolaps og i tillegg til behandling har jeg fått gode pusteøvelser som er gull verdt. Takket være Maylinn fungerer ryggen mye bedre i hverdagen og på jobb.
Hun er oppriktig interessert og faglig god. Hun er rolig og behagelig og jeg føler meg alltid lettere i kroppen etter å ha vært hos Maylinn. Jeg liker spesielt godt at hun fokuserer mye på pusten og balansen i kroppen.

Kiropraktor Maylinn kan anbefales på det varmeste.

imøtekommende, lyttende, meget faglig dyktig

Klinikk: Son Kiropraktikk & Helse Skrevet

Meget god kartlegging av mine problemer før behandlingsstart. Behandler helhetlig, både kropp og sinn. Har stort fokus på å øke livskvalitet. Hun er et meget behagelig vesen som er god til å lytte og å tilrettelegge etter en nøye
utarbeidet personlig behandlingsplan. Huen er god til å informere om hva hun gjør og hvorfor gjennom behandlingen.
Jeg er stadig i bedring av mine plager og har fått tilbake livskvalitet og gode dager