KA Klinikken

Hoffsveien 15 0275 Oslo

Siste vurderinger av KA Klinikken

Otroligt kunnig och erfaren kiropraktor

Kiropraktor: Odd Kasper Andresen Skrevet

Kasper kan med sin stora kunskap och erfarenhet göra de insatser som behövs varje gång för att rygg, ben, nacke och tinnitus ska kännas bättre när han gett behandling än före. Får behandling var 4 vecka sedan 10 år. Hade förmodligen inte klarat att jobba, i varje inte heltid, utan behandlingarna. Att det ibland kan bli väntetid är OK. Jag har själv behövt hjälp akut och att då kunna få det är ovärderligt. Därför kan jag vänta om någon annan behöver få komma akut.
Åker gärna från Sverige för att få professionell hjälp som underlättar livet.

Beste kiropraktor!

Kiropraktor: Kasper Risø Andresen Skrevet

Har gått hos Kasper i mange år nå og kunne aldri ha byttet. Bedre behandling får jeg ikke. At han er spesialist i klinisk nevrologi gjør han komplett etter min mening :) Du blir alltid møtt med et smil og han er alltid hyggelig og blid. Tar den tiden som behøves om behovet for det er der. Sjelden at jeg må vente lenge for å få komme inn.
Sekretærene som jobber der er også imøtekommende og service minded. Anbefaler klinikken og Kasper på det varmeste.

Blir ikke bedre!

Kiropraktor: Kasper Risø Andresen Skrevet

Jeg tok et kraftig fall som resulterte i stor slitasje på ryggen og kraftige smerter. Etter å bli henvist til Kasper fra min mor som traff han på et kurs har jeg benyttet med av Ka klinikken og Kasper fast flere ganger i året siden 2008.

Han er kjempedyktig til å informere hva som har skjedd med kroppen og hva som må gjøres for å rette det opp.

Jeg blir alltid møtt med et smil og en hyggelig samtale. Det er sjeldent at jeg har følt meg så velkommen som det jeg gjør hos han under behandlingene.

Kasper Andresen er absolutt en kiropraktor å anbefale!