Alex Horne

Alex Horne er kiropraktor i Hole og Oslo

Siste vurderinger av Alex Horne

Ullevål kiropraktorklinikk

Klinikk: Ullevål Kirorpraktorklinikk Skrevet

Svært fornøyd med Alex Horne hos Ulevåll kiropraktor klinikk! Blir møtt med faglig dyktighet, imøtekommenhet interesse for din situasjon! God behandling baser på en nøye evaluering og faglig forankring, rettet mot din problemstilling.

Utrolig dyktig kiropraktor!

Klinikk: Ullevål Kirorpraktorklinikk Skrevet

Jeg har gått til Alexander med utallige problemer, og han finner alltid løsninger - en utrolig dyktig kiropraktor som tar seg tid til å forklare, veilede og gir øvelser. Utrolig dyktig til å følge opp, og er bare superhyggelig.

Profesjonell

Klinikk: Ullevål Kirorpraktorklinikk Skrevet

Har fått flere behandlinger av Alex pga hamstringen min. Han har lindret smerte etter hver behandling pluss at jeg har fått gode råd og oppfølging på videre opptreningen.

Uvurderlig oppfølging

Klinikk: Ullevål Kirorpraktorklinikk Skrevet

Etter å ha vært hos både fastlege, muskelterapeut og en annen kiropraktor, har jeg endelig fått den hjelpen jeg trenger etter besøk hos Alex. Han tar pasienten på største alvor, og strekker seg langt i å gi nødvendig behandling og oppfølging. Jeg gir han mine varmeste anbefalinger.

Bred kompetanse, og god oppfølging!

Klinikk: Ullevål Kirorpraktorklinikk Skrevet

Som toppidrettsutøver er man avhengig av at kroppen til enhver tid fungerer, og det er gjerne de små tingene som utgjør de store forskjellene.

Med Alex sin brede kompetanse, og nedslagsfelt, har rehabiliteringstiden gått betraktelig ned. Kombinasjon av sportskiropraktikk, oppfølging rundt øvelser/egentrening, og å gi pasienten en forståelse av problemet bak skaden, er veldig bra!