Ullevål kiropraktorklinikk

Kirkeveien 166, Bygg 73 0450 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål kiropraktorklinikk

Meget god, allsidig og hyggelig kiropraktor

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Jeg har fått super hjelp med et nakkeproblem, både behandling og gode råd. Espen er kunnskapsrik og har også behandlet en forstuet ankel. Ryddig og proft.

Seriøs, profesjonell og kunnskapsrik kiropraktor

Kiropraktor: Alexander Horne Skrevet

Ullevål kiropraktorklinikk ved Alex Horne hjalp meg svært raskt tilbake etter krystallsyke og svimmelhet fra akutt stiv/ smerter i nakke og hode. Alex fant raskt frem til en behandling som passet for meg, noe som gjorde at jeg var tilbake og kunne ta meg av min lille baby i løpet av bare noen behandlinger. Startet første behandling med å sjangle inn på behandlingsrommet, men etter en uke intensiv behandling kunne jeg fungere som normalt igjen. Anbefaler på det sterkeste Ullevål kiropraktorklinikk for hjelp til å bli kvitt svimmelhet og vond nakke!

Veldig dyktig

Kiropraktor: Alexander Horne Skrevet

Jeg slet med et vondt kne i fjor vår som gjorde at jeg ikke klarte å løpe. Jeg bestilte en time hos Alex Horne, som raskt konstaterte at det var "løperkne" som var årsaken. Etter noen måneders målrettet behandling var jeg i stand til å fullføre Oslo Maraton September 2021.

Selvfølgelig fikk jeg smerter i motsatt kne nå i sommer, men på kort tid har Alex klart å få kneet til å fungere såpass at jeg skal prøve meg på Oslo Maraton nå til helgen.

Alex Horne anbefales på det sterkeste dersom du sliter med det samme!

Faglig sterk og tillitsvekkende

Kiropraktor: Christine Grevle Iveland Skrevet

Christine er lett å prate med, faglig dyktig, optimistisk men også realistisk i sine prognoser. Fikk god hjelp. Anbefales på det varmeste.

Kunnskapsrik og lyttende kiropraktor

Kiropraktor: Alexander Horne Skrevet

Jeg har gått til behandling hos Alex pga. løpsrelaterte smerter i hoftene. Etter noen måneder med behandling og styrkeøvelser, er jeg helt smertefri. Alex er en kunnskapsrik og lyttende kiropraktor som jeg anbefaler til andre med liknende plager.