Ullevål kiropraktorklinikk

Kirkeveien 166, Bygg 73 0450 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål kiropraktorklinikk

Påvist prolaps i nedre del av ryggen

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Etter smerter i Høyre ben/rumpe i 6mnd. besøkte jeg Espen.
Han tok en test av meg og viste forskjellige øvelser som jeg skulle utføre hver dag.
Etter ca 7 uker ble alle smerter borte og jeg merker heller ikke noe i dag, 6mnd senere.

Profesjonell og trygg

Kiropraktor: Alexander Horne Skrevet

Jeg har gått til Alex over noen mnd nå. Ryggen er mye bedre, og måten vi har kommet hit på har imponert meg. Jeg har hatt ryggvondt over flere perioder siste halvåret, og Alex har gitt meg endel hjemmeøvelser som går på mobilitet og styrke. Han har vist meg sammenhengen mellom løpingen min og ryggplagene og jeg ekstrem takknemlig for oppfølgingen.

Faglig dyktig og trygg

Kiropraktor: Alexander Horne Skrevet

Går til behandling for nakkeprolaps hos Alex Horne, og er så langt veldig fornøyd. Jeg følges tett opp med øvelser og diverse typer behandling, får grundige forklaringer og føler meg alltid trygg og ivaretatt. Alex oppleves som faglig dyktig, profesjonell, engasjert, positiv og lyttende. Anbefaler han sterkt videre!

Trygg, optimistisk og kunnskapsrik

Kiropraktor: Christine Grevle Iveland Skrevet

Utrolig dyktig kiropraktor som angriper problemet direkte men også ser helheten i systemet. Anbefales uten å nøle!

Dyktig og effektiv

Kiropraktor: Alexander Horne Skrevet

Jeg kan varmt anbefale Alex som har hjulpet meg med mine smerter i brystryggen, nakken og skulderen/armen min. Han er svært dyktig og det er befriende å få så god og effektiv hjelp etter lang tid med smerter. Han tar seg god tid og jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Han har gitt meg bra øvelser som har vært til god hjelp. YouTube-kanalen hans er helt topp.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.