Ullevål kiropraktorklinikk

Kirkeveien 166, Bygg 73 0450 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål kiropraktorklinikk

Ivaretakende og seriøs!

Kiropraktor: Alexander Horne Skrevet

Godt å bli møtt med interesse, forståelse og evne til å formidle behovet som vil være best ivaretatt ved videre oppfølging. Innga trygghet,- med humør i tillegg! Bra!

Proff, effektiv og hyggelig

Kiropraktor: Alexander Horne Skrevet

Jeg har vært hos Alexander Horne med smerter i hofte, skulder og nakken, han identifiserte raskt og forklarte meg godt og grundig hva problemene var.
Behandlinger gir raskt effekt og hjemmetrenning jeg fikk fra ham har hjulpet masse!
Alexander Horne er en veldig dyktig og veldig hyggelig kiropraktor som jeg anbefaler på det varmeste!

Kunnskapsrik og dyktig behandler som tar deg seriøst

Kiropraktor: Alexander Horne Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen jeg får hos Alex Horne ifm. det som har utviklet seg til å bli kronisk "jumpers knee". Ble tatt seriøst fra første time med en grundig gjennomgang av bevegelighet, funksjonalitet og smerter i kneet og etter bare 5 behandlinger er jeg mye bedre. Kombinasjonen av nåler, massasje, "knekking" og styrkeøvelser har fungert over all forventning og oppleves nesten som en "mirakelkur" etter mange måneder med smerter som har gjort at jeg ved enkelte anledninger har måtte dra meg opp trapper etter rekkverket. Nå går jeg trapper uten problemer og gleder meg til fortsettelsen. Anbefales på det varmeste!

Særdeles dyktig, trygg og empatisk

Kiropraktor: Sara Nordanger Skrevet

Etter en operasjon for fire år siden har jeg vært plaget av store smerter som har vanskeliggjort rehabilitering/trening, arbeid og sosialt liv, det til tross for at jeg regelmessig har gått til behandling hos diverse manuellterapeuter. Det var et lykketreff at jeg for tre måneder siden fant kiropraktor Sara Nordanger! Hun er gradvis i ferd med å gi meg livet tilbake og har i løpet av få måneder utrettet mer enn de andre behandlerne til sammen har klart på alle disse årene.
Nordanger justerer behandlingen i tråd med hvordan kroppen min responderer (noe som på ingen måte er en selvfølge!), gjør bruk av et bredt spekter teknikker og har foreskrevet tilpassede og virkningsfulle øvelser. I tillegg til at hun faglig er svært dyktig og tålmodig besvarer mine mange spørsmål, opplever jeg henne som sensitiv, empatisk, vennlig, motiverende og pedagogisk. På det mentale plan er det dessuten for meg uvurderlig endelig å bli trodd og få adekvat hjelp. Jeg gir Sara Nordanger mine varmeste anbefalinger!

Kunnskapsrik og grundig 😊

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Anbefales sterkt bl a for personer med hallux valgus - en lidelse i foten som rammer 30% av voksne, men som kan bedres med riktig trening - for å slippe operasjon😊