Ullevål kiropraktorklinikk

Kirkeveien 166, Bygg 73 0450 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål kiropraktorklinikk

Smerter som forsvant

Kiropraktor: Alexander Horne Skrevet

I løpet av forrige år fikk jeg smerter i venstre hofte, og ble trett i ryggen. Røntgen påviste moderat slitasje i hoftene. Fastlegen foreslo å kontakte fysioterapeut, og ta paracet ved smerter.
Jeg googlet og valget falt på Ullevål Kiropraktorklinikk v/ Alex Horne. For meg ble det et lykkelig valg. Det gikk fort å komme i behandling, samtidig som jeg fikk program for egentrening. Resultatet lot ikke vente på seg. Min bekymring for tiltagende smerter, viser seg så langt å være unødvendige. Min hverdag og livskvalitet er igjen blitt til å leve med. Jeg kan fortsette egentrening og leve helt uten smertestillende. Jeg takker for rask behandling, gode råd og oppfølging!

Takknemlig dame 90+

Meget dyktig, hyggelig og trygg

Kiropraktor: Alexander Horne Skrevet

Jeg har fått topp behandling av Alex Horne for problemer med korsryggen etter en idrettsskade fra kampsport. Alex er veldig dyktig, lytter godt, og kan flere ulike teknikker vi har forsøkt på min rygg med gode resultater. Det er tydelig at han har både kunnskap og engasjement for sitt fag. I tillegg er han en utrolig hyggelig person som virkelig bryr seg om å hjelpe deg på en best mulig måte. Han tar seg tid og følger godt opp. Jeg er superfornøyd og kan varmt anbefale Alex :-)

Grundig og Dyktig

Kiropraktor: Karoline Aalberg Skrevet

Karoline og tar seg god tid til å undersøke problemer. Fått god hjelp til å se etter mulige underliggende årsaker i tillegg til behandling av de akutte symptomene.
Anbefales! 😄

Trygghet

Kiropraktor: Karoline Aalberg Skrevet

Jeg som mor fikk en trygghet å gå til Karoline, har tidligere vært litt skeptisk til å sende et barn hos kiropraktor, men dette var det beste jeg kunne gjort får mitt barn (2mnd). Barnet hadde store magesmerter og forstoppelse. Hadde henne hos Karoline Aalberg 3 ganger og all smerte og forstoppelse forsvant. Vi er veldig fornøyde! Kommer tilbake hvis det er nødvendig 🥰

Meget god, allsidig og hyggelig kiropraktor

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Jeg har fått super hjelp med et nakkeproblem, både behandling og gode råd. Espen er kunnskapsrik og har også behandlet en forstuet ankel. Ryddig og proft.