Ullevål kiropraktorklinikk

Kirkeveien 166, Bygg 73 0450 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål kiropraktorklinikk

Høy kompetanse og kundevennlige!

Kiropraktor: Therese Marie Aarsæther Skrevet

Har benyttet Ullevål Kiropraktorklinikk og Therese ved flere anledninger. Her blir jeg alltid møtt med et smil i hyggelige lokaler og jeg får alltid den hjelpen jeg trenger og gode råd. Jeg vil anbefale Therese på det sterkeste!

Utrolig flink

Kiropraktor: Kim Øian Orderud Skrevet

Både min samboer og jeg har vært hos Kim med gode resultater! Jeg var der for bekken/rygg plager og min samboer for hofte/rygg smerter. Vi opplevde Kim som profesjonell og flink. Om smerter/plager skulle komme tilbake med tiden går vi gjerne til Kim for mer behandling.

Utrolig dyktig

Kiropraktor: Therese Marie Aarsæther Skrevet

Har vært hos Therese med bekken og ryggplager under og etter svangerskap. Jeg ble helt fin etter bare noen få behandlinger, veldig rolig og hyggelig dame man føler seg trygg og ivaretatt hos.

Har også vært hos Therese med datteren min på 3mnd, som har blitt veldig fin i rygg og nakke etter behandling, hun koser seg alltid når hun er der:)

Behagelig og kyndig kiropraktor

Kiropraktor: Kim Øian Orderud Skrevet

Man føler seg i trygge hender hos Kim. Her har jeg fått veldig god hjelp av en svært kyndig kiropraktor

Profesjonell og dyktig

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Profesjonell og faglig dyktig kiropraktor, som har hjulpet meg med mine utfordringer. Han har god kontroll på ulike behandlingsalternativer, og er svært løsningsorientert.