Ullevål kiropraktorklinikk

Kirkeveien 166, Bygg 73 0450 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål kiropraktorklinikk

Kunnskapsrik og serviceminded

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Veldig god hjelp med senebetennelse i akilles ved hælen. Plagen er nå mye bedre 5 mnd etter at den oppstod. Han ga råd underveis også via mail, det var til god hjelp!

Profesjonell og hyggelig

Kiropraktor: Alexander Horne Skrevet

Jeg har problem med korsrygg og får behandling fra Alex. Han er en dyktig kunnskapsrik kiropraktor som gjør jobben sin grundig, forklarte meg hva er problem mitt og har jeg fått raskt hjelpe. Jeg er glad derfor at jeg har funnet ham. Jeg kan bare absolutt videre anbefale.

Dyktig, hyggelig og kunnskapsrik

Kiropraktor: Alexander Horne Skrevet

Jeg tok kontakt med Ullevål kiropraktorklinikk da jeg fikk påvist plantar fascitt fra min fastlege. Jeg ble godt mottatt på en profesjonell måte av Alexander. Etter få behandlinger var jeg kvitt problemene. Han ga meg flere gode øvelser, behandlet fotsålen og leggen. Jeg har fortsatt en liten betennelse i hælen. Alexander har lært meg å teipe helen, anbefalt ispose ved smerter og ro.
Takk for god behandling og oppfølging!

Stor ekspertise og profesjonell

Kiropraktor: Alexander Horne Skrevet

Etter flere år med smerter i lyske, hofte og korsrygg fikk jeg til slutt hjelp av Alex Horne. Han fant raskt ut at det var psoas major som forårsaket både smertene og den nedsatte bevegeligheten. Etter litt over et halvt år med målrettet behandling og trening er jeg nå i stand til igjen å gå toppturer, dra pulk og løpe.

Alex sin ekspertise og profesjonelle tilnærming til å finne årsaken til problemene og ikke bare behandle symptomene, har vært uvurderlig for at jeg har fått tilbake bevegeligheten, en smertefri hverdag og igjen kan leve et aktivt liv.

Dyktig, grundig og hyggelig!

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Anbefaler Espen på det sterkeste. Han er veldig imøtekommende, grundig og kunnskapsrik. Slet med fot og akilles, men ble kvitt problemene mine etter god og effektiv behanding. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt!