Ullevål Kirorpaktorklinikk

Kirkeveien 166 0450 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Kirorpaktorklinikk

Trygg, varm og kunnskapsrik

Kiropraktor: Therese Marie Aarsæther Skrevet

Vi var hos Therese for undersøkelse av baby som var 7-8 uker. Therese var utrolig flink og gikk nøye gjennom alt hun gjorde. Hun var også tålmodig med ham og gjorde alt i hans tempo, så hun satte av god tid. Under timene viste hun oss tips og triks for å lette for luft i magen og annet vi lurte på. Etter timene sendte hun en epost med oppsummering av timen, det var veldig kjekt fordi det er fort gjort å glemme noe i etterkant av timen. Jeg anbefaler Therese på det varmeste, og særlig hvis man er litt nervøs som førstegangsforeldre så er Therese gull!

God behandling

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Fikk diagnose som hjalp meg med å forstå hva som var galt. Vi kunne dermed planlegge behandling, trening og øvelser! Dette hjalp veldig.

Fort bedre etter nakkeslengskade

Kiropraktor: Asbjørn Bilben Amundsen Skrevet

Kom til Asbjørn med kroniske nakkesmerter etter en nakkeslengskade. Jeg fikk raskt ett bra inntrykk da han ga meg en grundig undersøkelse av nakken i forkant av behandling som gjorde at jeg følte meg trygg før første behandling. Jeg ble fort bedre i nakken allerede etter en behandling og fikk god oppfølging videre som også inkluderte spesifikke hjemmeøvelser og videre tverrfaglig samarbeid med fysio og fastlege. Anbefales for alle med kroniske nakkeplager!

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Asbjørn Bilben Amundsen Skrevet

Jeg har fått god hjelp med spenningshodepine. Fikk øvelser som har hjulpet meget godt. Nå er jeg avslappet i kjevemuskler. Tidligere førte muskelspenningene til hodepine. Jeg er veldig fornøyd med behandlingen.

Dyktig og hyggelig

Kiropraktor: Karoline Aalberg Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med behandling og oppfølging hos Karoline. Jeg har fått god hjelp med nakkesmerter og spenningshodepine. Hun er også veldig hyggelig og empatisk!