Alex Horne

Om vurderingene

Siste vurderinger av Alex Horne

Endelig kvitt smertene

Hoftesmerter.

Etter langvarige smerter og plager, resultatløse utredninger hos andre klinikker og tapt natte-søvn, fant Alex Horne raskt ut at plagene skyldtes ubalanse/svak muskulatur i hoften.

Etter bare noen dager med enkle øvelser forsvant smertene. Nå kreves bare noen minutter i uka for å holde dette i sjakk, og annen trening og sykling går som normalt igjen.

Benytter enkle videoer en kan se på hjemme, for å utføre øvelsene riktig.

Kompetent og engasjert. Bra oppfølging👍

Knowledgeable, thoughtful, and professional

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

I had back, neck, and knee pain for years, partially connected to my active involvement in sports, especially horse riding. Alexander Horne at Ullevål Kiropraktorklinikk helped me to recover. During the therapy, Alex explained the reasons and treated my health issues, offering additional support through his YouTube channel. Moreover, I learned which exercises to do at home afterward to prevent these issues from coming back. Many thanks to Alex Horne and Ullevål Kiropraktorklinikk for making me healthier!

God forklarende veiledning

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Godt mottatt, enkle forklaringer på øvelser, som deretter var lett å følge.
God behandling som virket godt på meg, også her god forklaring. jeg er ikke så god til å finne fram på You Tube, men prøver og finner det som gavner meg. Alex er en behagelig person. Tusen takk for den hjelp jeg har fått.

Profesjonell og grundig

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Slet med utførelse av øvelser som markløft og knebøy grunnet smerter i korsrygg. Fikk grundig utredning og veiledning, samt effektive øvelser av Alex. Har nå ingen smerter under trening. Opplevde behandlingen veldig profesjonell.

Kunnskapsrike og hyggelige

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Jeg ble rådet av min fastlege å ta kontakt med Ullevål Kiropraktorklinikk. Jeg skadet halebeinet mitt i et fall på langrennski. Har i 2 år hatt smerter av og på, som har gjort hverdagslige gjøremål tidvis røffe. Jeg har gått i behandling hos Alex Horne. Jeg har fått veldig god hjelp, og mange gode råd. Behandlingene er raske og effektive, og jeg har fått god veiledning på trening som utføres mellom behandlingene. Det har vært rask bedring.

Vis flere...