Bleikemyr Legesenter

Telefonnummer52 74 42 2052 74 42 ...
Bleikemyr Legesenter Myrullvegen 3 5518 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Bleikemyr Legesenter

Trygg og omsorgsfull

Lege: Ivar Stubhaug Røthing Skrevet

Ivar Stubhaug Røthing viser inntres i sine pasienter og respekt. Han lytter godt og finner gode løsninger med det som plager. En vis og omsorgsfull lege.

En kunnskapsrik og varm lege.

Lege: Eirik Stenby Hauge Skrevet

Han er omsorgsfull og imøtekommende, er interessert i hva man sier og " på " for å finne løsninger. Han er absolutt ikke av den typen som er mer opptatt av datamaskinen enn pasienten. Jeg er veldig trygg hos ham og føler at helsen min blir ivaretatt på en god måte. Anbefaler ham på det varmeste!

Kunnskapsrik fastlege

Lege: Teis Vidar Qvale Skrevet

Har hatt han som fastlege i 27 år og han er en dyktig fastlege. God kommunikasjon og ikke redd for å ta prøver eller sende videre til undersøkelse om han mistenker noe eller bare for å avkrefte. Litt ventetid må kanskje beregnes men han har mange pasienter og tar seg tid .

Trygg, kunnskapsrik,

Lege: Teis Vidar Qvale Skrevet

Han gir god tid til pasientene. Han er meget dyktig, flink å undersøke. Ikke redd for å henvise. Jeg må rett som det er vente litt før jeg kommer inn, men gjør det gjerne. Heller det enn å bytte lege!

Usikker

Lege: Eirik Stenby Hauge Skrevet

Lar skjeldent pasient komme til ordet. Lytter ikke på pasient. Mer opptatt av å vinkle sine egne personlige meninger. Faglig talt en særdeles dårlig lege.