Teis Vidar Qvale

Autorisasjon (1993)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Bleikemyr Legesenter Telefonnummer52 74 42 2052 74 42 ...
Bleikemyr Legesenter Myrullvegen 3 5518 Haugesund
Teis Vidar Qvale er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Teis Vidar Qvale

Fremstår rolig og empatisk, men lang ventetid

Har kun hatt Teis som lege en kort periode, men han fremstår rolig og empatisk når jeg har snakket med han. Imidlertid er det lang ventetid både for å få time men også på venterom før timen. Ofte 30+ minutter forsinkelser. Han er ikke så bra på smalltalk og virker av og til litt uinteressert, men det går greit. Svarer av og til ikke på forespørsler som sendes på eportalen.

Dårlige til å følge opp pasientene sine

Jeg er blitt veldig dårlig, men nei han har ikke tid til å undersøke meg og jeg er ikke veldig fornøyd med han da nei

Veldig Dyktig lege Generelt og han er også god på det menneskelige plan det vil si med mennesker

jeg er egentlig bare heilt uenig det med koronaviruset ,eg sier ikke at jeg har koronaviruset men eg vill bare frem til at jeg tror på på mange vaksiner i verden jeg ikke bare koronavaksinene
mvh [Navn fjernet av moderator]

Kunnskapsrik fastlege

Har hatt han som fastlege i 27 år og han er en dyktig fastlege. God kommunikasjon og ikke redd for å ta prøver eller sende videre til undersøkelse om han mistenker noe eller bare for å avkrefte. Litt ventetid må kanskje beregnes men han har mange pasienter og tar seg tid .

Trygg, kunnskapsrik,

Han gir god tid til pasientene. Han er meget dyktig, flink å undersøke. Ikke redd for å henvise. Jeg må rett som det er vente litt før jeg kommer inn, men gjør det gjerne. Heller det enn å bytte lege!