Teis Vidar Qvale

Tlf: 52 74 42 20 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Teis Vidar Qvale er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Teis Vidar Qvale

Trygg og god lege

Utrolig snill og trygg lege, tilstede når man først har fått time. Kan ta ca 1 mnd før man får en legetime, da han er veldig travel.

Rolig Lege med veldig bra kunnskap.

Følte meg bra forstått, både når jeg snakket om følelser og fysisk ting.
Han ta tid til å lytter, og kommer fort til gå råd og meninger.
Moden allmennlege med god erfaring, som er trygg på seg selv.

Flink lege

Kunnskapsrik og alltid oppdatert.
Får god oppfølging.
Er flink til å henvise videre om det er nødvendig.

Hyggelig men utrolig ineffektiv og slurvete

Teis Qvale e ein kjempe hyggelig person som tar utrolig godt imot pasientane sine. Det ska seias at eg like han veldig godt som person, samtidig som eg vil faa legga te at denna mannen kan vaer farlige aa gaa te hvis du ikkje vett ka som feile deg paa forhaand.

Naar eg henvendte meg der for et ar aar siden tydelig i psykose itte et overgrep saa fikk eg blodprovar, det va alt. Paa toppen av det heila mista han de, saa eg tok nye, saa blei de mista igjen, saa eg tok nye, som igjen blei mista, saa va det for seint.

Itte det saa fikk eg kreft paa tungaa, detta fikk eg herpes medisiner mot i 6 mnd, det va ein ondarta svulst, det kunne faatt alvorlige konsekvenser, men det gikk heldigvis bra itte god hjelp paa Haukeland.

Naa har eg slitt med magen i to aar, eg har vaert hos qvale oppte flere ganger, det har blitt tatt noen provar men de har ikkje klart aa finna ut av det.
For min del tror eg at eg ska bytta, selv om eg merkelig nok ikkje mislike denna mannen.

Veldig bra

Veldig bra synes jeg og teis qvale er en veldig bra lege som kan finne ut hva som er galt og jeg har hatt teis qvale i mange mange år og jeg er veldig fornøyd med han og jeg vet ikke annet jeg skal skrive om han og han er bra helt utrolig fantastisk lege som kan sine ting