Drøbak legesenter

Dyrløkkevn 15 1440 Drøbak

Siste vurderinger av Drøbak legesenter

Effektiv og kunnskapsrik

Lege: Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk Skrevet

Denne legen har et stort spenn av kunnskap rundt både kroniske plager, akutte skader, og "småting" som måtte dukke opp hos både mann og kvinne. Hun fremstår som uredd, og tar tak i alt man har av utfordringer. Hun er svært effektiv, og man bruker ikke unødvendig tid inne hos henne. På grunn av dette får man også timen til avtalt tid, og man sitter ikke lenge på venterommet.

Kan virke direkte i talen, men dette oppleves etter hvert trygt da man vet hva hun tenker, og man kan rette opp i misforståelser; er i så fall ydmyk og lyttende hvis hun har oppfattet noe feil.

Har man en lang helsehistorikk, vil det lønne seg å innhente all journal fra tidligere behandlingssteder, slik at hun kan ha det overblikket hun trenger.

En veldig god fastlege

Lege: Geir Stene Skrevet

Har bare positivt å si om han. God til å lytte og god til å formidle konstruktivt. Sekretærene er også ressurssterke så totalt sett så er jeg veldig fornøyd med legesenteret.

En super lege!

Lege: Olav Torkil Heie Skrevet

Olav Heie er alt man ønsker seg hos sin fastlege. Han er kunnskapsrik og rolig, lyttende og genuint interessert i pasientens synspunkter. Han tar ens helsebekymringer seriøst, også når det viser seg at symptomer for eks skyldes stress og ikke at man har fått kreft 🙂. Legesekretærene hans er også veldig positive. Så selv om Heie ofte er forsinket, tar de ansvar for at man får hjelp etterhvert. Og jeg vet forsinkelser skyldes at han gir andre den samme gode hjelpen man får selv. Jeg har bare gode erfaringer med ham.

Fastlege for min barn - kunne ikke vært mer fornøyd

Lege: Olav Torkil Heie Skrevet

Jeg har to barn og har blitt kjent med han som fastlege gjennom det i over 10 år. Vi renner ikke ned kontoret hans, men når det er noe er han grundig og lyttende. Når et komplisert problem dukket opp gjorde han research mens vi ventet og var imponerende tydelig i sine anbefalinger. Vil også legge til flink til å snakke med små barn og flink til å være tydelig med tenåringer. En flott ressurs å ha i lokalmiljøet i Drøbak!

Trygg i en hektisk hverdag

Lege: Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk Skrevet

Skaper trygghet og er rolig. Er rask og ser deg. Flink til å vurdere situasjonen.
Følger opp det som trengs.