Drøbak legesenter

Tlf: 64 90 51 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Drøbak legesenter

super lege

Lege: Geir Stene Skrevet

Har bare posetive ting aa melde om denne legen har vert min lege siden Jens Mo tid Konstuktiv og henviser deg videre med stor innsikt i det somatiske landskapet. Meget flink lege

Skuffende og lite interessert

Lege: Geir Stene Skrevet

Har vært pasient hos han et par år nå og har alltid følt meg litt uvelkommen når jeg har gått til han. Har forsåvidt en tilsynelatende relativt god forståelse av legefaget men mangler en del på det medmennesklige og betryggende samt at jeg opplever at han er utålmodig med barn. Lite beroligene og ikke flink til å håndtere de heller,har faktisk opplevd at han har forsvunnet midt under en legetime da han ikke klarte å berolige barnet mitt.

God fastlege

Lege: Geir Stene Skrevet

Er kronikker og trenger jevnlig oppfølging fra legen. Opplever at dr. Stene tar meg på alvor, han er godt oppdatert om min situasjon og yter den servicen jeg forventer. Jeg er svært fornøyd. Kontoret er svært veldrevet og yter profesjonell service.

Anbefales!

Lege: Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk Skrevet

Empatisk og lyttende lege som framstår kunnskapsrik. Fikk time raskt etter bestilling. Endelig funnet en god fastlege.

Usympatisk og respektløs

Lege: Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk Skrevet

Denne fastlegen duger helt sikkert for folk med god helse som kommer innom med mindre problemer. Hvis man har en kronisk eller komplisert lidelse bør man holde seg langt unna. Da jeg kom til henne med mine kroniske plager (jeg hadde med epikriser og en lang symptomliste) ble hun først irritert for at jeg ikke hadde med full journal første time. Så ble hun oppgitt over at det ble så mye å sette seg inn i. Hun kom med flere uttalelser man forventer at en lege holder seg for god til å komme med:

"Hvordan skal jeg kunne hjelpe deg når selv spesialistene ikke finner ut av det?" (Dvs at kronikere med kompliserte medisinske diagnoser ikke har rett på fastlege...)

"Du må i hvert fall slutte å hvile. Du har jo tydeligvis ikke blitt bedre av det. Det er bare folk med en infeksjon som trenger hvile!" (Jeg har fått beskjed fra spesialister om å hvile mye da kroniske smerter virker utmattende på kroppen.)

"Hvis forsikringsselskapet mener at du ikke ble skadet i ulykken så er du vel frisk da? Hvorfor kan du ikke jobbe fullt da...?" (Akkurat som om ikke forsikringsselskap pleier å unndra seg ansvar der det er mulig...)

"Det at disse symptomene skulle skyldes en slik skade høres helt usannsynlig ut!" (Selv om jeg fortalte henne at 3 spesialister fra 2 sykehus har kommet frem til det samme.)

"Du vet vel at du ikke kan gå på arbeidsavklaringspenger i all evighet?" (Ja, men jeg blir ikke friskere av å vite det...)

Denne fastlegen er helt sikkert bra for mange og sikkert dyktig innen mange områder. Men når hun lar sin uvitenhet og usikkerhet gå ut over pasienten, i stedet for å bruke tid på å sette seg inn i (for henne) ukjente diagnoser, vil jeg anbefale kronikere å finne seg en annen lege.