Drøbak legesenter

Dyrløkkeveien 15 1448 Drøbak

Siste vurderinger av behandlere ved Drøbak legesenter

Uinteressert, dårlig tid og dårlig oppfølging

Lege: Geir Stene Skrevet

Jeg har hatt Stene som fastlege i mange år. Heldigvis har ikke jeg trengt å dra til fastlegen så mange ganger, men de gangene jeg har dratt til han har han vært uinteressert i det jeg har sagt, og vært mer opptatt av hvor stor jeg har blitt. Det er mange dårlige opplevelser som har ført til at jeg nå har byttet fastlege. Helsesekretærene er helt fantastiske! Jeg har ikke noe vondt å si om de. Skulle bare ønske at legen var like omtenksom og interessert.

Stort sett fornøyd

Lege: Julie Benedikte Colbjørnsen Kirk Skrevet

Når det gjelder denne legen er jeg nå litt forvirra. Gikk hos henne ett par år og var stort sett kjempefornøyd, følte meg sett og hørt og ville anbefalt henne på det sterkeste. MEN... så var det ett besøk der jeg nesten var på gråten etterpå, fordi jeg følte meg som verdens mest umulige pasient. Jeg hadde fått påvist en skade og hun ville gi meg tips på hvordan jeg kunne bli bedre, og når jeg så påpekte at jeg faktisk ikke kunne pga andre tidligere skader ble hun irritabel og sint. Jeg burde jo bare prøve. Ja, jeg har prøvd. Disse skadene har jeg hatt i 30 år, og jeg har testet disse tingene før. Det funker ikke. Det forværrer bare ting. Det at jeg nå har fått artrose på toppen gjør ikke at de gamle skadene forsvinner. Så ble hun irritert over at jeg gikk ned for mye i vekt for raskt (ja men sånn er det jo i starten da)

Min fastlege.

Lege: Olav Torkil Heie Skrevet

Flott lege, tar godt vare på meg, får alltid den hjelpen jeg trenger. Fem stjerner.får også full oppfølging , er det noe han lurer på, så sender han meg videre. Til og ta bilder osv.

Dyktig og vennlig

Lege: Geir Stene Skrevet

Jeg benytter Geir Stene som fastlege og er meget godt fornøyd med ham og Drøbak legesenter. Jeg benytter ham som fastlege.

Gode brukeropplevelser

Lege: Olav Torkil Heie Skrevet

Heie er en hyggelig lege som jeg opplever det er lett å kommunisere med. Heie følger tett opp og gir rask tilbakemelding på prøver eller andre resultater. Mest av alt er han «tilstede, lytter og bistår til dialog om mestring av helseplager og selve livet. Tilgjengelig utstyr medfører rask undersøkelse og raskt svar.
«Forværelset» organiserer timer, prøvetaking og undersøkelser på en utmerket måte.