Drøbak legesenter

Dyrløkkeveien 15 1448 Drøbak

Siste vurderinger av behandlere ved Drøbak legesenter

Tillitsfull og dyktig.

Lege: Neelesh Sateesh Kasbekar Skrevet

Grundig og lyttende. Resonerer klart og forståelig. Veldig lett å kommunisere med. En jeg kan anbefale til andre.

Rask til å henvise til spesialister

Lege: Neelesh Sateesh Kasbekar Skrevet

Får raskt time når noe oppstår. Saklig vurdering av symptomer, hvis tvil sendes jeg til spesialist. Alltid blid og vennlig. Også veldig hyggelig personale ved kontoret.

Lyttende og omsorgsfull

Lege: Neelesh Sateesh Kasbekar Skrevet

Rolig og behagelig lege som tar seg tid til å høre på deg. Omsorgsfull og kyndig.
Får raskt time når det er nødvendig.
Må også skryte av de fantastiske damene på forværelset. De er alltid blide, hjelpsomme og svært flinke. Jeg har hatt dette fastlegekontoret i ca 20 år med forskjellige leger. Det har alltid vært like bra. Kommer aldri til å bytte.

Pragmatisk og ser hele menneske

Lege: Neelesh Sateesh Kasbekar Skrevet

Veldig flink lege som lytter og forstår deg. Tar seg god tid, og følger deg opp. Han er pragmatisk og gir god behandling.

Trygg, tilstede, lyttende og flink fastlege!

Lege: Olav Torkil Heie Skrevet

Olav har vært fastlegen min hele livet og jeg er så fornøyd. Generelt er det bare gode opplevelser med hele legekontoret. Rask respons på telefon eller henvendelser på nettjenestene. Man blir møtt med tålmodighet og et smil, som kan gjøre et legebesøk bedre. Helsesekretærene er hyggelige og ryddige, og jeg opplever hele kommunikasjonen på Drøbak legesenter som bra. Helt fra man blir møtt i telefonen blir man tatt på alvor og man får time så snart det er nødvendig.
Hver gang jeg kommer inn til Olav blir jeg møtt med forståelse og problemer blir alltid tatt på alvor og undersøkt nøye. Henvisninger til det som måtte trenges, dersom det er behov for det. Han er også utrolig god på å forklare på en slik måte at man forstår mer av det selv også. Her får jeg aldri inntrykk av at han ikke har tid til pasienten, og man går ut derfra med en god og trygg følelse av å bli godt ivaretatt! Flott sted, heldige pasienter. Kommer ikke til å bytte fastlege.