Drøbak legesenter

Telefonnummer64 90 51 1064 90 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dyrløkkeveien 15 1448 Drøbak

Siste vurderinger av Drøbak legesenter

Uinteressert.

Lege: Geir Stene Skrevet

Han hadde alt for dårlig tid, og lo av alt jeg sa.
Jeg hadde med meg et barn som hadde smerter og gråt. Vi var like kloke, eller like lite kloke da vi gikk ut fra legen.
Jeg og mange med meg sitter gjerne og venter en halv time på venterommet for at legen skal ta seg tid, og være sikker på at mennesker som er syke, og som det er vanskelig å finne riktig behandlingsmåte på, får hjelp eller blir sendt videre.
Veldig hyggelige og omtenksomme legesekretærer.

Fantastisk lege-den beste!

Lege: Olav Torkil Heie Skrevet

Er overlykkelig for at han er familiens lege!!! Han er imøtekommende, grundig, lytter, tar deg på alvor og kommer m råd. Føler seg frisk når man går ut fra legekontoret:) Kontroll fra topp til tå,henviser videre umiddelbart om trengs-fikk innkalling til sykehus 3 dgr etter time:) man er trygg under hans vinger-bare positivt å si om han! Også meget hyggelige damer som jobber der.

super lege

Lege: Geir Stene Skrevet

Har bare posetive ting aa melde om denne legen har vert min lege siden Jens Mo tid Konstuktiv og henviser deg videre med stor innsikt i det somatiske landskapet. Meget flink lege

Skuffende og lite interessert

Lege: Geir Stene Skrevet

Har vært pasient hos han et par år nå og har alltid følt meg litt uvelkommen når jeg har gått til han. Har forsåvidt en tilsynelatende relativt god forståelse av legefaget men mangler en del på det medmennesklige og betryggende samt at jeg opplever at han er utålmodig med barn. Lite beroligene og ikke flink til å håndtere de heller,har faktisk opplevd at han har forsvunnet midt under en legetime da han ikke klarte å berolige barnet mitt.

God fastlege

Lege: Geir Stene Skrevet

Er kronikker og trenger jevnlig oppfølging fra legen. Opplever at dr. Stene tar meg på alvor, han er godt oppdatert om min situasjon og yter den servicen jeg forventer. Jeg er svært fornøyd. Kontoret er svært veldrevet og yter profesjonell service.