Neelesh Sateesh Kasbekar

Legesenteret i Molde
Storgata 14 6413 Molde
Neelesh Sateesh Kasbekar er en av 27 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Neelesh Sateesh Kasbekar

Beste legen jeg har hatt.

Lytter på hva jeg sier blikkontakt.
Føler meg hørt.
Super Lege er meget fornøyd.
Får raskta time og kort ventetid på legekontoret.

Tar deg på alvor

Punktlig og profesjonell. Ser deg som pasient og prøver å hjelpe. Tar tester og henviser dit han mener er hensiktsmessig.

Utrolig dyktig

Veldig engasjert i både faget sitt og i pasienten. Sjeldent jeg har behov for å dra dit, men har aldri følt meg som en fremmed de få gangene jeg har vært der. Tydelig at han setter seg inn jornalen før pasienten kommer inn! Kombinert med medmenneskelighet, mye kunnskap og at han faktisk tar seg tid til deg, skaper han en veldig behagelig og tillitsfull atmosfære for pasienten. Må være byens mest folkelige og beste fastlege!!

Dyktig lege

Faglig dyktig lege. Hyggelig, samt flink til å lytte og komme med konkrete løsninger. Kort ventetid.

Den beste legen jeg har hatt

Fantastisk lege som forstår, hjelper og bygger opp sine pasienter. Anbefales på det varmeste

Min gamle fastlege

Opplevde alltid å bli tatt på alvor. Flink til å forhøre seg med andre og henvise videre ved behov.

Rotete og usammenhende

Denne legen må ta seg sammen. Roter fælt og snakker usammenhende.

Er faktisk den beste legen jeg har hatt

tar meg på alvor og møter meg med respekt og forståelse.

Fornøyd

Artig type. Føler at han tar seg tid til å høre på deg. Selv om du er der skjeldent virker det som han husker deg, og bryr seg om hvordag det går :)
Sender deg videre til spesialist om du trenger det eller han selv ikke finner ut hva det er.
Anbefales.

Kjempefornøyd!

Jeg var mye syk i graviditeten og var derfor ofte innom legen. Ble både da og nå etter sv.skapet møtt med respekt, tålmodighet,empati og forståelse. Har på alle mine legetimer fått komme inn tidsnok. Legen har hatt tid til å høre på meg og mine spørsmål og jeg har opplevd det som at han har strukket seg langt for å hjelpe meg. Min datter har også denne legen som f.lege og han hadde den samme gode tonen med henne.

Moldes beste lege

Min fastlege, som alltid har tid til å snakke med meg, selv om jeg ikke har time med ham. Er blid og trivelig, og jeg føler alltid at han tar meg på alvor og gjør sitt beste for å løse mine problemer. I motsetning til mange av de andre legene i Molde, er han helt topp!

dårlig erfaring

ikke fornøyd med han , virker ikke som han har tid til deg når du kommer til han, virker usympatisk. betvilende til ting en forteller . må vente lenge for å få time hos han.

Veldig fornøyd

Har vært hos han flere ganger og han er alltid sympatisk og har av og til gode kommentarer på lur=)
Tar seg tid og tar alltid det jeg kommer med på alvor