Drøbak legesenter

Dyrløkkeveien 15 1448 Drøbak

Siste vurderinger av behandlere ved Drøbak legesenter

Er der for "kunden"

Lege: Neelesh Sateesh Kasbekar Skrevet

Avslappet atmosfære. Flink til å lytte og flint til å formidle.
Tar tak blodprøve endringer der man nærmer seg grenseverdier.
Pedagogisk sterk.

God lege

Lege: Neelesh Sateesh Kasbekar Skrevet

Var på reise og oppsøkte Kasbeker med akutt sykdom og fikk all den hjelp en lege kan gi! Han var lyttende og åpnet opp for flere mulige diagnoser og sendte meg direkte videre til akuttmottaket på Moldesykehus

En fantastisk lege!

Lege: Neelesh Sateesh Kasbekar Skrevet

Neelesh Kaspekar er en dyktig lege og et fantastisk menneske. Han er grundig, og hører alltid på pasientens ønsker og behov.

Anbefales ikke

Lege: Neelesh Sateesh Kasbekar Skrevet

Vil ikke anbefale denne legen
Undersøkte ikke hverken blodtrykk eller annet , flink gi medisin .Følte meg utilpass og lite ivaretatt som pasient . Såg på klokken , fikk ikke lengre tid. Passer ikke for noen med et sykdomsbilde der man har flere smerter . Nav fikk heller ikke legeerklæring selv om det blei søkt mange ganger, og fikk ikke arbeidsavklaringspenger før han hadde ventet med skrive til nav etter 1 1/2 mnd , det er for dårlig , for han fikk ettersendt journaler fra forrige lege, for meg føles det som han var irritert på en pasient som bytter fastlege , men forrige fastlege var i samme forvaltning så her har jeg ikke helse til bry meg med slikt .

Min fastlege.

Lege: Olav Torkil Heie Skrevet

Flott lege, tar godt vare på meg, får alltid den hjelpen jeg trenger. Fem stjerner.får også full oppfølging , er det noe han lurer på, så sender han meg videre. Til og ta bilder osv.