Lena Hole

Telefonnummer926 35 839926 35 8 ...
Kirkeveien 64A 0754 Oslo

Siste vurderinger av Lena Hole

True Healer

Lena Kristin Hole Skrevet

Lena hole is a highly skilled psychologist. The difference that she has made in my life is unspeakable. She stood with me through period of crises. She encouraged me and genuinely cared for me. I highly recommend her for those seeking help for trauma, she can make a difference.

Kunnskapsrik på traumatiserende opplevelser i trygge omgivelser med inspirerende fremgangsmetoder!

Lena Kristin Hole Skrevet

Lena så mine behov i en tid jeg selv følte meg blind på egne tanker og følelser. Hun gav meg tillit, omsorg, forståelse, innsikt og var min viktigste samtalepartner i en livsfase jeg trengte det som mest. Før jeg startet en inspirerende reise i meg selv, følte jeg meg ubetydelig med lave tanker om meg selv, druknet i skyld- og skamfølelse, blendet av en sky av verdiløshet. Jeg trodde jeg var gal da jeg startet mine lange og dype samtaler med Lena, men jeg følte at Lena så noe mer enn et menneske preget av galskap. Fra første møte inspirerte hun meg til å utvikle verktøy for og lettere sortere mine innviklede tankemønster og kompliserte følelser. Reisen i meg selv har endret mitt syn på livet og gitt meg verktøyene jeg trenger for å håndtere angst, depresjon og utfordringer relatert til en barndom preget av omsorgssvikt og psykisk mishandling. Jeg vil si at Lena har veldig god innsikt i menneskets psyke, og mitt inntrykk er at hun er genuint interessert og legger ned mye arbeid for å forstå reisen til sine pasienter. Jeg er evig takknemlig for at hun er tålmodig og at hun blir lite affisert av mine berg- og dalbaner av både tillitskomplekser og intensive øyeblikk, med innslag av oppførsel preget av ADHD-symptomer. Jeg føler tilliten mellom meg og omverdenen øker parallelt med min økende selvinnsikt, selvtillit og forståelse, som føles som et direkte resultat av terapien med Lena. Jeg kan trygt anbefale terapi med Lena Hole til alle som føler seg traumatisert av mishandling- eller føler generell misnøye med bakgrunn i et dysfunksjonelt familiesystem eller kjærlighetsforhold!

Skilled and available

Lena Kristin Hole Skrevet

Lena hole er svært dyktig psykolog. Hun er veldig kunnskapsrik på feltet sitt og praktiserer det rettferdig. Jeg finner hennes ekspert på traumehåndtering. Hun hadde betydelig endret mine oppfatninger og forståelse av traumer gjennom EMDR. Jeg gir min høyeste anbefaling til Lena hvis du søker hjelp for traumer.

Empatisk men snakker for mye

Lena Kristin Hole Skrevet

Psykologen var hyggelig og imøtekommende. Samtidig opplevde jeg at psykologen snakket for mye, i stedet for å tilrettelegge for at jeg skulle si noe. For meg fungerte ikke den tilnærmingen.

Omsorgsfull, forståelsesfull og tålmodig

Lena Kristin Hole Skrevet

Har gått til Lena i lang tid, og er veldig fornøyd. Hun er lett å kommunisere med og tar seg god tid til meg. Hun har vært en veldig flott og god psykolog. Hun har fått meg til å åpne meg.