Spire Psykologtjeneste

Telefonnummer997 11 386997 11 3 ...
Markens gate 42 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Spire Psykologtjeneste

Sympatisk og tillitsfull

Tor Andre Fjellstad Skrevet

Dyktig, rolig og empatisk behandler som ser hele pasienten. Lar stort sett pasienten styre innholdet i timene, men er tydelig når det er behov for det.
Er trygg og til stede i samtalen.

Solid, trygg og rolig

Tor Andre Fjellstad Skrevet

Tor André Fjellstad er dyktig, faglig kompetent og er god til å lytte og se pasienten som et individ - enten fordi han har god innlevelse og hukommelse eller fordi han er god til å ta notater. Han virker litt kjølig og tilbakelent som type, noe som passer meg veldig godt. Er du typen som trenger mye inderlighet og empatisk forståelse bør du nok se etter en annen behandler. For meg, som sliter med frykt for følelser som fenomen er det veldig behagelig med en litt tilbakelent type som ikke er ekstremt inderlig og til stede i relasjonen. Det hadde aktivert alle mine forsvarsmekanismer, samtidig som jeg absolutt kan se at enkelte ikke føler de blir anerkjent og verdsatt med en slik tilnærming. Flink mann som passer veldig godt for noen og sannsynligvis mindre godt for andre.

Bortkastet

Tor Andre Fjellstad Skrevet

Noen brenner for at andre skal få det bedre og de har hjertet med seg i det de holder på med ,de er empatiske og hjelper deg til å bli den beste utgaven av deg selv. For andre er det "bare en jobb" som de får betalt for å gjøre! For meg var denne behandleren helt uten engasjement. Fullstendig bortkastet tid og penger....veldig skuffet!

Kjære pasient,

Først og fremst er jeg lei meg for at du hadde en slik opplevelse av ditt møte med meg. I starten av en terapi tar det gjerne litt tid å komme frem til en felles enighet om hvordan vi skal arbeide, og hva som er viktig for at en pasient skal kunne oppnå de målene han eller hun har satt seg for terapien. Ut ifra det du skriver, virker det som at vi her har kan ha gått forbi hverandre, og at jeg ikke har klart å fange opp hva du har hatt behov for for at det skulle bli tilstrekkelig trygt og tillitsfullt for deg. Dette har virkelig ikke vært min intensjon, og det ligger langt unna den måten jeg ønsker å møte og vanligvis får til å møte mine pasienter på.

Om du vil er du velkommen til å kontakte meg på telefon, SMS, eller mail, så vi kan få ordnet opp i det som har skjedd. Skulle det bli for vanskelig for deg å ta kontakt, ønsker jeg deg alt godt, og håper du vil finne det du søker hos en annen psykolog.

Beste hilsen,
Tor André Fjellstad