Tasta legesenter

Telefonnummer51 54 52 5051 54 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tastatunet 1-3 4027 Stavanger

Siste vurderinger av Tasta legesenter

Lege: Knut Vermund Karlsen Skrevet

Har brukt Dr Karlsen i ca 40 år. Har aldri gått derifra med ubesvarte spørsmål.
Tar seg alltid tid til å lytte og gjør det han kan for å forstå problemene.
Likeså er de ansatte på kontoret veldig hyggelig og imøtekommende.
Den dagen Knut Karlsen blir pensjonist vet jeg ikke hvor jeg skal gå

beste legen

Lege: Halvor Kyllingstad Skrevet

alltid har tid til pasienten, nøyaktig forklare alt, lege veldig rent, sykepleierne er veldig hyggelig - Jeg er veldig fornøyd .

Veldig bra lege som er lett å kommunisere med.

Lege: Halvor Kyllingstad Skrevet

Dyktig lege som har tid til å utføre en grundig undersøkelse. Han er god til å lytte. Det er veldig lett å få time. Personalet er dyktige og hyggelige.

En fantastisk lege!

Lege: Knut Vermund Karlsen Skrevet

Jeg og mine 3 barn har hatt Dr Karlsen i over 30 år, og kan ikke få skryte nok. Han tar seg alltid tid og følger veldig godt opp. Damene i resepsjonen har jeg og bare godord om, de er alltid imøtekommende både på telefon og i resepsjonen. Får alltid time på dagen om det er noe som haster.. Topp Legesenter på alle måter :-)

Kunne ikke ha vært bedre !

Lege: Knut Vermund Karlsen Skrevet

Dr. Karlsen må være den perfekte medisiner.

Han er profesjonell, men samtidig et varmt empatisk menneske med omsorg som går langt ut over det normale for enhver yrkesutøver.
Utstråler trygghet og er ydmyk i forhold til hvordan han møter en som pasient.
Lyttende, positiv og alltid tydelig i forhold til hva som kan gjøres og hvordan det gjøres.
Personalet gjenspeiler atmosfæren og er alltid profesjonelle, men tar seg tid til å behandle pasienter som mennesker og med varme og respekt.
Jeg anser meg som kjempeheldig som har fått Dr. Karlsen som lege og han har uten tvil reddet mitt liv, ikke bare en, men flere ganger.