Halvor Kyllingstad

Tasta legesenter

1982

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Tasta legesenter
Storden 3 4029 Stavanger
Tlf: 51 54 52 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Halvor Kyllingstad er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Halvor Kyllingstad

beste legen

alltid har tid til pasienten, nøyaktig forklare alt, lege veldig rent, sykepleierne er veldig hyggelig - Jeg er veldig fornøyd .

Veldig bra lege som er lett å kommunisere med.

Dyktig lege som har tid til å utføre en grundig undersøkelse. Han er god til å lytte. Det er veldig lett å få time. Personalet er dyktige og hyggelige.

Veldig flink lege!

Har hatt han som lege siden jeg ble født og har aldri vurdert å bytte. Hvis du blir syk med noe som haster litt, får du alltid time på dagen. Lytter godt, og finner som regel ut av hva som er galt, hvis ikke er det ikke noe problem å få henvisning til spesialist.

En lege man kan stole på

Har vært min lege siden Tasta legesenter åpnet og nå også mine døtre sin fast lege. Har alltid tid til oss, vi får komme inn på kort varsel dersom det er påkrevd.
Han er tålmodig, lyttende og grundig.
En lege man kan stole på.

Samme lege fra legesenteret åpnet i 1985

Jeg har hatt samme lege fra 1985, bortsett fra det året han jobbet på sykehuset, som et ledd i si videreutdannelse. Han er lyttende, forståelsesfull, gjør ingenting på måfå, sender videre til andre om han ikke føler at han kan gjøre noe med problemene selv.
Kommer aldri til å skifte fastlege.

Utrolig bra lege

Han tar seg tid til pasientene sine og en føler seg hørt. Er alltid hyggelig og omgjengelig. Beste jeg har hatt.

En flott fastlege

En åpen og lyttende lege som vurderer og diskuterer med pasienten. Forklarer hva han mener og svarer på alle spørsmål. Han henviser til spesialist dersom han mener det er nødvendig for å gi best mulig diagnose. Han er tilgjengelig og takler henvendelser som bør vurderes raskest mulig.

proffesionel erfaren kunskapsrik

fantastisk lege som lytter og tar alt du sier alvorlig og seriøst. følger opp og prøver virkelig at finne en løsnning på problemet ditt.

Hatt samme lege i over 20 år, det sier vel sitt..

Det sier vel sitt om denne legen når jeg har hatt han i over 20 år. En varm, lyttende, omtenksom lege. Veldig flink faglig. Han har noen fantastisk hyggelige og omtenksomme sekretærer. Er det noe som haster så får en time neste dag. Er det ikke noe som haster må en vente noe lenger. men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves;-)