Tasta legesenter

Tastatunet 1-3 4027 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Tasta legesenter

Virker kunnskapsløs og lytter ikke

Lege: Prince Johnson Skrevet

Han har helt klart ikke lest om historikken min på forhånd av legetimen.

Jeg gjentar flere ganger hva jeg har kommet dit for, og at jeg helst skulle hatt resept på noe som har hjulpet for det tidligere. Virker som han ikke lyttet til hva jeg sa i det hele tatt, for han begynte å undersøke HELT andre ting som ikke hadde noe med mitt problem å gjøre. Jeg gjentok at dette er ikke hva jeg kom for, men han ga seg ikke. Deretter søker han opp denne sykdommen på nhi.no og leser derifra om det. Plutselig har jeg blitt satt på legemidler for denne sykdommen, og jeg blir bedt om å ta en blodprøve til slutt. Fikk rett og slett ingenting ut av denne legetimen, da det jeg kom for ikke ble sett på engang.

Mistet totalt tillit og fikk et inntrykk av at han ikke lyttet og ikke hadde noe særlig kunnskap.

Slett ikke kunnskapsrik

Lege: Prince Johnson Skrevet

Skjønner ikke at det var så vanskelig å lese pasient sin journal før time, viste ingenting av min historikk. Synes det ikke er greit at legen leser innhold av min tilstand på nhi.no mens jeg sitter foran ham. Det skaper ikke tillit.

Ble ikke tatt seriøst

Lege: Halvor Kyllingstad Skrevet

Hadde Kyllingsrad som faslege frem til Oktober 2017.
Veldig grei og hørte etter når det gjaldt akutte sykdommer som jeg trengte medisiner til, men jeg følte ikke at jeg ble tatt seriøst når det gjaldt kroniske sykdommer/smerter.

Sykepleierne på Tasta Legesenter har alltid vært svært hyggelige.

beste legen

Lege: Halvor Kyllingstad Skrevet

alltid har tid til pasienten, nøyaktig forklare alt, lege veldig rent, sykepleierne er veldig hyggelig - Jeg er veldig fornøyd .

Veldig bra lege som er lett å kommunisere med.

Lege: Halvor Kyllingstad Skrevet

Dyktig lege som har tid til å utføre en grundig undersøkelse. Han er god til å lytte. Det er veldig lett å få time. Personalet er dyktige og hyggelige.