Vikedal legekontor

Siste vurderinger av Vikedal legekontor

Flink og lyttene lege

Lege: Niels Sebastian Stuhr Skrevet

Legen har gitt meg god behandling flere ganger og er alltid grundig og flink.
Hadde nok ikke vert her idag uten hjelp fra denne lege.

God og kompetent lege

Lege: Harald Knudsen Skrevet

Alltid kort ventetid og grundig lege.
Legekontoret svarer alltid fort og det er mulig å komme til hver dag ved behov.
Beste lege og legekontor.

Lyttende og engasjert.

Lege: Harald Knudsen Skrevet

Jeg opplever Harald som en lyttende og engasjert lege, som virkelig søker de beste løsninger for sin pasient. Han er åpen og samarbeider med pasienten i aktiv søken etter de beste løsninger på pasientens problemer. Han benytter seg av tilgjengelige ressurser i sitt arbeid, og henviser pasienten videre til spesialister når dette er påkrevd.

Stor tiltro til egne antagelser...

Lege: Niels Sebastian Stuhr Skrevet

Min opplevelse er at denne legen har større tro på sin egen oppfatning, enn pasientens fremstilling av en situasjon.
Merket også at innen spesialområder der han helt manglet egen kunnskap, brukte mye energi for å argumentere at han hadde mer totalkompetanse enn pasienten.
Min erfaring er at forutinntatthet og prestisje vanskeliggjør diagnostisering og utredning, og ikke er forenelig med en optimal legegjerning.

En grundig og flink lege

Lege: Harald Knudsen Skrevet

Jeg har hatt Knudsen som fastlege en stund og er veldig fornøyd. Jeg opplever at han er oppriktig interessert i å finne en løsning/ diagnose og er flink til å henvise videre dersom han mener det er åpent for at det kan være noe han har oversett. Jeg har opplevd det som en veldig trygghet at Knudsen ikke tar noen sjanser, men heller henviser - det er nok av skremmende eksempler på leger som heller tenker motsatt. Jeg merker at Knudsen er oppriktig interessert i medisin generelt også, at han sjekker opp i temaer informerer ekstra. Jeg ser andre har skrevet at han virker usikker, men jeg forstår Knudsen sånn at han ikke vil utelukke noe før han er helt sikker. Dette er en lege som legger seg i selen for å hjelpe sine pasienter og bruker tid på pasientene sine. Absolutt å anbefale som lege dersom man ønsker en trygg og god oppfølging.