Vikedal legekontor

Telefonnummer53 65 55 4053 65 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Vikedal legekontor

Lyttende og engasjert.

Lege: Harald Knudsen Skrevet

Jeg opplever Harald som en lyttende og engasjert lege, som virkelig søker de beste løsninger for sin pasient. Han er åpen og samarbeider med pasienten i aktiv søken etter de beste løsninger på pasientens problemer. Han benytter seg av tilgjengelige ressurser i sitt arbeid, og henviser pasienten videre til spesialister når dette er påkrevd.

Stor tiltro til egne antagelser...

Lege: Niels Sebastian Stuhr Skrevet

Min opplevelse er at denne legen har større tro på sin egen oppfatning, enn pasientens fremstilling av en situasjon.
Merket også at innen spesialområder der han helt manglet egen kunnskap, brukte mye energi for å argumentere at han hadde mer totalkompetanse enn pasienten.
Min erfaring er at forutinntatthet og prestisje vanskeliggjør diagnostisering og utredning, og ikke er forenelig med en optimal legegjerning.

En grundig og flink lege

Lege: Harald Knudsen Skrevet

Jeg har hatt Knudsen som fastlege en stund og er veldig fornøyd. Jeg opplever at han er oppriktig interessert i å finne en løsning/ diagnose og er flink til å henvise videre dersom han mener det er åpent for at det kan være noe han har oversett. Jeg har opplevd det som en veldig trygghet at Knudsen ikke tar noen sjanser, men heller henviser - det er nok av skremmende eksempler på leger som heller tenker motsatt. Jeg merker at Knudsen er oppriktig interessert i medisin generelt også, at han sjekker opp i temaer informerer ekstra. Jeg ser andre har skrevet at han virker usikker, men jeg forstår Knudsen sånn at han ikke vil utelukke noe før han er helt sikker. Dette er en lege som legger seg i selen for å hjelpe sine pasienter og bruker tid på pasientene sine. Absolutt å anbefale som lege dersom man ønsker en trygg og god oppfølging.

Svært inkompetent lege

Lege: Harald Knudsen Skrevet

Gir deg alle undersøkelser som du vil ha men som kanskje ikke trengs ? Gjør et svært usikker og inkompetent inntrykk. Virker enn om han ikkje veit kva han holder på med. Sjølv ved enkle spørsmål veit han ikkje svar.

tar pasienten på alvår

Lege: Harald Knudsen Skrevet

Han har altid tid til og lytte, flink til og innformere. Svarer utfyllende på spørsmål en måtte ha.