Vigrestad legekontoret

Langgata 27 4362 Vigrestad

Siste vurderinger av behandlere ved Vigrestad legekontoret

Arrogant og fordomsfull.

Lege: Silje Håland Ødegård Skrevet

Svært arrogant og fordomsfull. Lytter overhode ikke og blei på ingen måte inkludert. Låser seg totalt til eget bilde og forståelse og blir hissig viss enn prøver å korrigere eller prøver å få rettet opp i misforståelser. Lite faglig oppdatert, men vet vist bedre enn spesialister og andre fagfolk.

Kjempefornøyd!!

Lege: Svein Kjetil Fosse Skrevet

Kompetent, flink med folk, nok tid og likevel effektiv, tar meg på alvor uten å være hysterisk på noe vis. Svarer på det vi lurer på og henviser når det er nødvendig. Sjekker med andre om det trengs og gir gode faglige begrunnelser. Oppsummerer også timen og sjekker at vi har forstått hverandre før jeg går igjen. Fantastisk lege! Både for meg og barna.

Topp lege

Lege: Svein Kjetil Fosse Skrevet

Kunne ikke hatt bedre lege. Flink til å lytte og forklare ting på en forståelig måte. En lege som bryr seg.

Lyttende og trygg

Lege: Silje Håland Ødegård Skrevet

Flink til å møte pasienter på hyggelig måte og med lyttende øre. Møter barn på fin måte og gir de bra inntrykk. Spørsmål rettes og undersøkelser etter behov tas.

Dyktig og følger godt opp

Lege: Silje Håland Ødegård Skrevet

Tar kontakt og følger opp etter avtale. Opplever meg godt forstått. Svært imøtekommende. Tar seg tid.