Psykologspesialist Marianne von der Fehr Aubert

Høienhaldgata 4, Det Gule Huset 1532 Moss

Siste vurderinger av Psykologspesialist Marianne von der Fehr Aubert

Fantastisk flink psykolog

Marianne von der Fehr Aubert Skrevet

Denne psykologen hjalp meg veldig når livet var på det tyngste ! Jeg kan anbefale henne på det varmeste ! Hun virkelig bryr seg og er veldig opptatt av å hjelpe pasienten med problemene som har oppstått !

En psykolog som virkelig bryr seg

Marianne von der Fehr Aubert Skrevet

Hun er der alltid for deg om du plutselig kan trenge en samtale, både i person, på telefon eller melding. En psykolog som virkelig ønsker at du skal få det bedre og som gir mye av seg selv!
Stiller raskt med time ved behov og har alltid gode råd og løsninger å komme med på en variasjon av problemer. Alt i alt ekstremt fornøyd!

Solid, kunnskapsrik, engasjert og omsorgsfull.

Marianne von der Fehr Aubert Skrevet

Allerede da jeg ringte Marianne for å forhøre meg om mulig timebestilling, følte jeg meg lyttet til, respektert og svært godt ivaretatt. Marianne evnet å skape tillit og få meg til å føle meg trygg fra første stund. Hun bærer preg av solid kunnskap og bred erfaring. Hun oppleves raus, empatisk, oppriktig, omsorgsfull, anerkjennende og fordomsfri, og skaper kontekst som gjør det mulig å vise svakhet selv for en som i utgangspunktet opplever det som svært utfordrende. Hun fremstår svært engasjert, følger opp også utenom avtaler, er lett tilgjengelig og svært fleksibel med tanke på avtaletidspunkt. Marianne rommet meg på en måte ingen har gjort tidligere, har møtt alle mine emosjoner og reaksjoner, har bidratt til viktige refleksjoner, og gitt meg verdifulle betraktninger og verktøy som gjør at jeg sitter igjen med en opplevelse av å være mer robust og å stå stødigere enn tidligere. Hun var også hele tiden tydelig på at hun ikke holdt på meg mer enn det som var hensiktsmessig og lyttet ut mine behov. Hun er et slikt menneske som du kjenner at evner og vil ta deg imot om du faller, og det kjennes trygt og godt å vite at hun også kun er en telefonsamtale unna. Jeg anbefaler Marianne på det sterkeste.

Uproff

Marianne von der Fehr Aubert Skrevet

Har avtalt 3 samtaler.. hun hadde glemt 2 av avtalene. Reagerer negativt på tilbakemeldinger.Absolutt ikke å anbefale.