Psykologspesialist Marianne Von Der Fehr Aubert

c/o Det Gule Huset, Moss Høienhaldgata 4 1532 Moss

Siste vurderinger av Psykologspesialist Marianne Von Der Fehr Aubert

Varm og dedikert.

Marianne von Der Fehr Aubert Skrevet

Marianne er en dyktig og dedikert dame som gir masse av seg selv!
Jeg har fått svært god hjelp når ting har vært vanskelig.
Anbefales!

Psykolog fra hjertet

Marianne von Der Fehr Aubert Skrevet

Marianne er en kvinne som har gjort mer for meg, enn noen andre mennesker jeg har vært borti før.
Og tro meg, det er ikke få!
Første gang jeg trådde inn på det lugne kontoret hennes, følte jeg at jeg at jeg hadde kommet til riktig sted.

Marianne har lært meg så mye om meg selv som jeg ikke visste. Hun har hjulpet meg å få et helt annet (positivt) syn på meg selv, og de rundt meg. Hun var der for meg i opp og ned turer, og selvom jeg ikke er fast klient hos henne lenger, vet jeg alltid at jeg er hjertelig velkommen tilbake i hennes varme hender.

Marianne er ikke som alle andre, måten hun er psykolog på får deg ikke til å føle at du er «gal» i hode, eller at det er noe «feil» med deg.
Hun ser deg og forstår deg, og gjør sitt beste for å tilrettelegge alle timene etter dine ønsker!

Jeg vil virkelig anbefale Marianne .v.d.Fher Aubert, hun har hjulpet meg utrolig mye!

Meget dyktig

Marianne von Der Fehr Aubert Skrevet

Lett og prate med , følte at hun lyttet til mine problemer. Hun vet hva hun driver med, kunnskapsrik og full kontroll. Dyktig dame.

Trygg og kunnskapsrik

Marianne von Der Fehr Aubert Skrevet

God person og et godt menneske
Behagelig
Følte meg trygg og var lett å kommunisere med . Er dyktig i sin jobb og god til å hjelpe for å komme videre i livet.
Hver gang etter timen har jeg følt en glede og et oppløft.
Takket være henne har jeg kommet raskt tilbake der jeg skal være etter en livskrise. Tusen takk . Anbefales på det sterkeste

Fantastisk flink psykolog

Marianne von Der Fehr Aubert Skrevet

Denne psykologen hjalp meg veldig når livet var på det tyngste ! Jeg kan anbefale henne på det varmeste ! Hun virkelig bryr seg og er veldig opptatt av å hjelpe pasienten med problemene som har oppstått !