Agora Psykologkontor

Telefonnummer901 16 571901 16 5 ...
Valkendorfsgaten 2 A 5012 Bergen

Siste vurderinger av Agora Psykologkontor

Nærværende, empatisk og tillitsvekkende

Atle Hugo Mjell Skrevet

Mjell opplever jeg som utrolig dyktig! Han lytter og tar en på alvor. Han kommer ikke med svarene, men stiller relevante spørsmål, som kan bevisstgjøre og nøste opp i mine ugunstige tanke- og atferdsmønstre. Han speiler gjerne dagens prat tilbake til meg ved å oppsummere og dele sin tolkning, noe som gjør at jeg føler meg forstått, og jeg får da overblikk og pågangsmot. Sjeldent er jeg gått fra timen uten å tenke "dette kan jeg gjøre noe med".
Han fører ikke notater under samtalene, hvilket fjerner fornemmelsen av å være "under observasjon" (er jo nok det), men jeg sitter med en opplevelse av å føre en dialog med ham + det øker nærværsfølelsen når oppmerksomheten hans ikke er rettet mot en notatbok.

Anbefales!

Omsorgsfull og dyktig i sitt fag

Atle Hugo Mjell Skrevet

Høydt tilstedeværende. Bryr seg virkelig! Prøver så godt han kan. Er aktiv i timen.

Kjenner meg ikke igjen i fortige vurdering. Må ha vært mangel på kjemi med hverandre.

Beste psykologen jeg har gått til. Ser meg! Og jeg har veldig komplekse problemstillinger.

Trygg, rolig og empatisk

Veronica Øvrevik Skrevet

Veronica var utrolig hjelpsom og var perfekt for meg da jeg var i nød. Før henne hadde det allerede gått 8 år siden jeg var hos psykolog sist. Øvrevik fikk meg virkelig til å stole på helsevesenet igjen grunnet den gode behandlingsprosessen. Kontoret er koselig og hun hjalp meg til å åpne opp om saker og ting ved meg selv. Anbefaler henne sterkt!

Grundig, behagelig og dyktig!

Veronica Øvrevik Skrevet

Veronica oppleves som faglig dyktig. Hun har god evne til å lytte og det virker som hun har en genuin interesse av å hjelpe pasientene sine. Hun ser hele mennesket. Hun tar ingen snarveier og det gir resultater som varer. Man må derfor regne med at behandlingen tar tid.

Lite imponert

Atle Hugo Mjell Skrevet

Noe mer blodfattig skal du lete lenge etter.
Totalt uten engasjement for klienten.

Jeg byttet til Marianne Kvale og fikk da oppleve en psykolog som virker.