Ove Nesje

Åsane Senter 42 5116 Ulset

Siste vurderinger av Ove Nesje

En særdeles tillitsvekkende og fod psykologspesialist!

Ove Nesje Skrevet

Jeg har gått til Ove Nesje i flere år, dørste gang for mange år siden, men sist gikk jeg til ham i ca 2 år, kanskje litt lengre. Selv om han er i overkant glad i å bruke tester og skjemaer, så er han meget kompetent og gir inntrykk av at han bryr seg om klientene sine.
Han er alltid rolig og har en behagelig væremåte og fremtoning.
Jeg skulle ønske han hadde hatt plass til meg videre, for jeg savner å gå til ham og få lettet hjertets mitt for det som måtte plage meg. Han byr alltid på en kopp kaffe, er kannen tom lagef han ny med en gang. Jeg har aldri tidligere blitt møtt med den omsorgen /omtanken han har for sine klienter, og mennesker generelt.
Uansett årsak for hva man måtte ha av behover for profesjonell psykologhjelp anbefaler jeg dr Nesje på det varmeste. Det han gjør, sier og står for er sjelden kost i disse dager.
En bedre behandler må man lete lenge etter.
Han holder til i den gsmle fabrikken på Eidsvåg, nedenfor Rema 1000 og det, helt nede mot vannet innerst i bukten.
Det heter vel Eidsvågbakkane om jeg ikke tar feil.
Ps, det går nok an å kontakte ham og få en litt dyr time utenom ordinær arbeidstid, eller de dagene han ikke tar oppdrag for Nav.
Det det koster er kanskje den beste investeringen du gjør i 2023.
Jeg savner virkelig å gå til ham. Det kan jeg ikke si om de aller fleste behandlere jeg har værg hos, somatisk såvel som psykisk.
Terningkast 6 på alle punkter!

Kan oppfattes som Kald arrogant, men faktisk Ok.

Ove Nesje Skrevet

Ok kar, men jeg tar opp Noe som Kan forstås men, ikke alltid så gunstig for alle partner .Kan oppfattes som Kald arrogant . Ting Tar Tid og Hans motto jeg ER grundig Kan forstås nar Nav forhåndsbetaler penger som blir trukket ifra etterbetaling Om du ER for uføretrygd vurdering og du hadde vert ove nesje som fikk blankosjekk👍🥴 . Jeg har ogsa annenhvergang fått Mandagtimer Etter utrykkelig sagt at dette ikke passer . Glemsk Eller blir ikke tatt på alvor ?Han burde fått sækretar som alle Andre . nesten gått Der 2 År og føler jeg er tilbake til 0 . Plutselig utvider vi programmer og Han selv utaler seg som meget grundig . , men føler ikke akkurat at her går vi for gull tempo. 30 min/3 uker..