Flåten Legesenter DA

Telefonnummer56 30 36 0056 30 36 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Flåten LegesenterAmfi Senter, Prestegardskogen 2 5210 Os

Siste vurderinger av Flåten Legesenter DA

Bedreviter

Lege: Thore Jakobsen Skrevet

Før han en gang så på barnet avviste han fullstendig at noe var galt. Dette har skjedd gjentatte ganger, både med meg og familien, og det er svært irriterende

Flink lege men..

Lege: Mette Halver Skrevet

Flink lege med alt for mye å gjøre, må purre hele tiden.
Å vente lenge før du får konsultasjon, at hun røyker har vel ingen med noe å gjøre. Hun er flink å følge opp å hendvende meg til spesialister. Flinkeste å mest sympatiske legen i Os! Anbefales.

Kjapp men savner faglig grundighet

Lege: Thore Jakobsen Skrevet

Har hatt varierende opplevelser i møte med ham. Noen ganger gir han seg tid, andre ganger klarer han ikke å skjule at han er stresset. Da virker han lite tilgjengelig for faglige innspill eller spørsmål. Faglig sett inngir han ikke tillit hos meg.

Grundig og lyttende

Lege: Anders Westgaard Lund Skrevet

Er kjempefornøyd med Anders Lund som fastlege. Han er nøye, lytter og er svært sympatisk. Har alltid fått rask og god behandling.

Grundig

Lege: Anders Westgaard Lund Skrevet

Fikk dr. Lund som fastlege i år. Tar seg god tid å undersøke, er nøyaktig og utreder kjapt og grundig. Får ikke følelsen at han har dårlig tid, og føler meg svært ivaretatt. Forklarer nøye og holder avtaler. Avslutter alltid med å ønske meg velkommen tilbake dersom det skulle være noe. Setter pris på han, og angrer ikke på bytte av fastlege. Aldri lang ventetid på venterommet, han er ofte tilgjengelig for timer.