Mette Halver

Flåten Legesenter DA

2000

Flåten Legesenter DA Telefonnummer56 30 36 0056 30 36 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Flåten LegesenterAmfi Senter, Prestegardskogen 2 5210 Os
Mette Halver er en av 19 fastleger i Os

Siste vurderinger av Mette Halver

Kan ikke får deg fort nok ut døren

Mette har vært flink tidligere men har i det siste hatt det svært travelt. Opplever at hun ikke har å høre. Rask til å skrive henvisning til spesialister men tar seg ikke tid til å samle trådene og se helheten. Kan oppleves som arrogant og lite interessert i pasientens sykdomsbilde.
Øvrig personale på legekontoret er svært hyggelige, kompetente og profesjonelle.

Flink lege men..

Flink lege med alt for mye å gjøre, må purre hele tiden.
Å vente lenge før du får konsultasjon, at hun røyker har vel ingen med noe å gjøre. Hun er flink å følge opp å hendvende meg til spesialister. Flinkeste å mest sympatiske legen i Os! Anbefales.

Suveren lege...

Mette er en av de få legene som faktisk ser deg for den du er og som tar seg tid til å kartlegge dine plager,noe få andre gidder..
Eg har lenge hatt helseplager som ikke har blitt tatt på alvor..etter første møte med Mette kunne eg slappe av og føle at legen gadd å sette seg inn i hva som var min problematikk..

Eg har ikke ett vondt ord å si om henner..
Alle kan ha up&downs,og leger er kun mennesker de også..og Mette kan faktisk stoppe opp og beklage om hun er forsinket eller mot formodning har måttet utsette en time..
Hun har mye å gjøre og mange å ta seg av,men har alltid tid til å ringe med prøvesvar eller info..

Har beholdt henner som min fastlege selv om eg og min sambo har flyttet til en annen kommune..og eg kjæm ikke til å bytte fastlege med mindre hu slutter..

Evig takknemlig!

Vi er evig takknemlig for den livreddende hurtige innsatsen Mette gjorde på søndag da hun raskt og resolutt sendte min kone på sykehus med mistanke om hjernehinnebetennelse.

Mette Halver reddet hennes liv!

Kutt røyken, bruk litt mer tid

Hun kan godt slutte å røyke! Når hun er lege burde hun rett og slett vite bedre! I det minste holde seg til røyken UTENFOR arbeidstid og tenke litt mer på pasientene som gjerne vil slippe å kjenne røykelukten! Bli litt flinkere til å være presis, ikke komme forsent inn fra røykepausen når hun nettopp har hatt lunsjpause! Det er noe annet når vi må vente fordi hun er forsinket, men da må hun være forsinket pga andre pasienter, IKKE fordi hun har vært ute og røykt! Hun kan også bremse ned litt, trenger ikke å være tilbake på kontoret sitt før pasienten i det hele tatt har fått reist seg fra stolen på venterommet! Å bli møtt med øyekontakt når man blir hentet inn til legen er veldig kjekt, spesielt de gangene man gjerne ikke har så lyst til å dra til legen men gjør det likevel fordi det er nødvendig rett og slett. Det handler jo også om å være et medmenneske og se den andre!:)
Bedre tid kan hun også bruke, en legetime varer jo tross alt i 20minutter, om pasienten ikke trenger så lang tid er det greit men det kan godt gå litt mer enn 2 - 2 1/2 minutt!
Men ellers er hun nok en god lege, jeg foretrekker vikaren hennes, Maren, men har vært innom Mette et par ganger.

Sekretærene er helt fantastiske! De lyser virkelig opp en grå dag altså! Noen av de møter deg med et smil som hadde gått rundt hele hodet om ørene ikke hadde stoppet det og man blir alltid glad av å prate med dem!