Mette Halver

Flåten Legesenter

2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Flåten Legesenter Telefonnummer56 30 36 0056 30 36 ...
Prestegardsskogen 2A 5210 Os
Mette Halver er en av 19 fastleger i Os

Siste vurderinger av Mette Halver

Passiv og forhastet

Min opplevelse er veldig dårlig. Fikk Mette fordi fastlegen var på permisjon. Hun virker å ha null interesse for pasienten og hadde stor hast å bli ferdig ved å konkludere med sykemelding selv om planen min var å fortsette å jobbe. Har intrykk av at dette skjer veldig ofte. Neste gang jeg velger alternativ lege, så tar jeg hvem som helst så lenge det ikke er Mette Halver.

Arrogant

Har ingen respekt for pasienten eller pasientens tid. Avlyser timen til fordel for en annen pasient uten å varsle og blir hissig når det stilles spørsmål ved dette. Forøvrig dårlig tid i timene, vil bli fortest mulig ferdig og få pasienten ut. Man føler seg til bry.

Flink lege men..

Flink lege med alt for mye å gjøre, må purre hele tiden.
Å vente lenge før du får konsultasjon, at hun røyker har vel ingen med noe å gjøre. Hun er flink å følge opp å hendvende meg til spesialister. Flinkeste å mest sympatiske legen i Os! Anbefales.

Suveren lege...

Mette er en av de få legene som faktisk ser deg for den du er og som tar seg tid til å kartlegge dine plager,noe få andre gidder..
Eg har lenge hatt helseplager som ikke har blitt tatt på alvor..etter første møte med Mette kunne eg slappe av og føle at legen gadd å sette seg inn i hva som var min problematikk..

Eg har ikke ett vondt ord å si om henner..
Alle kan ha up&downs,og leger er kun mennesker de også..og Mette kan faktisk stoppe opp og beklage om hun er forsinket eller mot formodning har måttet utsette en time..
Hun har mye å gjøre og mange å ta seg av,men har alltid tid til å ringe med prøvesvar eller info..

Har beholdt henner som min fastlege selv om eg og min sambo har flyttet til en annen kommune..og eg kjæm ikke til å bytte fastlege med mindre hu slutter..

Evig takknemlig!

Vi er evig takknemlig for den livreddende hurtige innsatsen Mette gjorde på søndag da hun raskt og resolutt sendte min kone på sykehus med mistanke om hjernehinnebetennelse.

Mette Halver reddet hennes liv!