Flåten Legesenter

Prestegardsskogen 2A 5210 Os

Siste vurderinger av Flåten Legesenter

Passiv og forhastet

Lege: Mette Halver Skrevet

Min opplevelse er veldig dårlig. Fikk Mette fordi fastlegen var på permisjon. Hun virker å ha null interesse for pasienten og hadde stor hast å bli ferdig ved å konkludere med sykemelding selv om planen min var å fortsette å jobbe. Har intrykk av at dette skjer veldig ofte. Neste gang jeg velger alternativ lege, så tar jeg hvem som helst så lenge det ikke er Mette Halver.

Vise ikke empati, sympati eller kunnskap.

Lege: Thore Jakobsen Skrevet

Vise ikke hensyn til foreldre som har med seg syk barn. Tar ikke seg tid til å lytter på barnet eller undersøke barnet. Fikk kun beskjed av å kjøpe reseptfrie medisiner til barn på apoteket. (Barn under 2 år, begrenset hva de kan bruke!) lytter ikke til hva foreldre har å si. Tar ikke ting på alvor. Virker så useriøst!

Arrogant

Lege: Mette Halver Skrevet

Har ingen respekt for pasienten eller pasientens tid. Avlyser timen til fordel for en annen pasient uten å varsle og blir hissig når det stilles spørsmål ved dette. Forøvrig dårlig tid i timene, vil bli fortest mulig ferdig og få pasienten ut. Man føler seg til bry.

Bedreviter

Lege: Thore Jakobsen Skrevet

Før han en gang så på barnet avviste han fullstendig at noe var galt. Dette har skjedd gjentatte ganger, både med meg og familien, og det er svært irriterende

Flink lege men..

Lege: Mette Halver Skrevet

Flink lege med alt for mye å gjøre, må purre hele tiden.
Å vente lenge før du får konsultasjon, at hun røyker har vel ingen med noe å gjøre. Hun er flink å følge opp å hendvende meg til spesialister. Flinkeste å mest sympatiske legen i Os! Anbefales.