Wenche Sortebogen

Telefonnummer922 68 440922 68 4 ...
Odins gate 27 0266 Oslo

Siste vurderinger av Wenche Sortebogen

Empatisk og kunnskapsrik psykolog

Wenche Sortebogen Skrevet

Wenche er en veldig dyktig og erfaren psykolog. kunnskapsrik og reflektert, viser forståelse.
Jeg føler at jeg som pasient blir møtt og forstått.
Hun har innsikt i dynamikker og redegjør for disse på en forståelig måte, slik at man selv blir bevist disse og kan gjøre noe med de. Fått uvurderlig hjelp i vanskelige perioder av livet.

Full tillit!

Wenche Sortebogen Skrevet

En lettelse å møte en så profesjonell psykolog. Hun er oppriktig og sparrer med meg en for å komme frem til nyttige tankesett.
Takk.

Nedlatende

Wenche Sortebogen Skrevet

Påpekte dårlig selvfølelse, lurte på om jeg hadde råd til å betale for privattimer. Virket utålmodig og usympatisk.
Bagatelliserte noe av det jeg fortalte om.

Kjære pasient!
Dette var leit å lese! Jeg vet ikke hvem du er, men min kommentar om at du slet med lav selvfølelse var ganske sikkert uttrykk for å prøve å forstå hva du trengte hjelp med, og ment som en empatisk kommentar – at det er vanskelig å ha det sånn. De første timene er jeg opptatt av å finne ord på hva du strever med. Jeg forstår at du har opplevd min kommentar som kritisk - det har ikke vært meningen. Du følte også at jeg bagatelliserte noe. Jeg vet jo ikke hva dette var, men når folk er selv kritiske, kan de være kritiske til normale reaksjoner hos seg selv. Disse menneskene opplever gjerne at det er godt å høre at de er normale. Med deg ble visst alt feil og jeg beklager meget at du har opplevd det sånn! Jeg pleier også å undersøke om de som kommer har anledning til å gå her, siden jeg ikke har drifts tilskudd. Dette er fordi det blir kjedelig og trist for oss begge, hvis vi må avbryte uten å være ferdig med arbeidet, pga. økonomi. Mange kan oppleve det veldig vanskelig å måtte bytte terapeut. Jeg regner med at du bare var her en gang? Det er synd vi ikke fikk oppklart alt dette sammen. Jeg var heller ikke klar over at jeg kunne svare på denne siden før nå dessverre.

Besvart av Wenche Sortebogen

Fikk tillit fra første møte!

Wenche Sortebogen Skrevet

Wenche er empatisk og interessert i deg som menneske. Jeg føler hun tar alt jeg sier på alvor. Anbefales!

Dårlig opplevelse

Wenche Sortebogen Skrevet

Dårlig opplevelse. Virket utålmodig, irritert og oppgitt. Luktet røyk fra kontoret i starten av hver time. Kan ikke anbefales.