Metakognitiv Terapi Oslo

Telefonnummer413 55 034413 55 0 ...
Universitetsgata 22 0162 Oslo

Siste vurderinger av Metakognitiv Terapi Oslo

Dyktig og lett å prate med

Ida Marie Bjerkenes Fagerhøi Skrevet

Ida forstod hvordan jeg hadde det men en gang, og var en helt perfekt terapaut for angst og bekymringer. Svært løsningsorientert, har fått et nytt liv uten tanker og bekymringer etter at jeg begynte hos Ida Marie. Hun er tydelig, samtidig som hun er forståelsesfull og har empati.

Lærerikt og hjelpsomt

Ida Marie Bjerkenes Fagerhøi Skrevet

Denne behandlingsformen har virkelig funket! Fra å gruble stort sett hele dagene til å redusere det til 30 minutter i utsatt grubletid eller ingenting på enkelte dager.

En terapiform som faktisk funker!

Ida Marie Bjerkenes Fagerhøi Skrevet

Jeg pleide å bruke mange timer daglig på å bekymre meg og gruble over problemer, som gikk veldig ut over livskvaliteten min. Ida Marie har hjulpet meg med å bli mye bedre av angsten min, og jeg er så takknemlig for alt hun har lært meg. Hun forklarte meg hvordan tanker fungerer, og ga meg konkrete teknikker til å ta i bruk hvis bekymringer oppstår. Jeg likte hvordan denne tilnærmingen var mye mer løsningsorientert og konkret, enn annen terapi som graver mer i fortiden. Nå har jeg lært meg verdifulle teknikker og tankesett som jeg tar med meg videre i livet, og jeg føler meg mye bedre rustet til å takle motgang!

Klok og dyktig terapeut

Ida Marie Bjerkenes Fagerhøi Skrevet

Veldig lett person å prate med, som forsto fort hva jeg trengte hjelp til. Fikk derfor verktøy og øvelser som passet meg, som gjorde at angst og bekymringer ikke tok plass lenger. Veldig takknemlig for at jeg valgte å prøve metakognitiv terapi og traff på Ida Marie.