Kiropraktor Bunkholdt

Telefonnummer483 94 514483 94 5 ...
Sørkedalsveien 7 0369 Oslo

Siste vurderinger av Kiropraktor Bunkholdt

Veldig dyktig!

Kiropraktor: Morten Styrerud Bunkholdt Skrevet

Jeg gir Morten Bunkholdt min beste anbefaling! Han er grundig, tar seg tid, er kunnskapsrik og har i tillegg til kiropraktikk god faglig innsikt innen kosthold, trening, mage/tarm og sammenhengen mellom flere forhold som spiller sammen for å etablere god helse. Det er fantastisk å komme ut fra behandling med mye mer blodgjennomstrømming i kroppen!
Og: I forhold til flere kollegaer, er han sympatisk i pris, 390 pr konsultasjon!

Trygg og enormt faglig dyktig

Kiropraktor: Morten Styrerud Bunkholdt Skrevet

Faglig flink kiropraktor, som holder seg oppdatert !
Tar seg alltid tid til deg! Du blir nøye informert om videre tiltak etc etc.

Faglig flink og meget dyktig!

Kiropraktor: Morten Styrerud Bunkholdt Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min oppfølgning hos Kiropraktor Bunkholdt. Takk for god hjelp. Vil anbefale han til alle som trenger en Kiropraktor.

Anbefales på det sterkeste!

Kiropraktor: Morten Styrerud Bunkholdt Skrevet

Jeg har hatt problemer med kjeven nærmest hele livet, og var sikker på at dette var noe jeg måtte operere for å bli kvitt. Men etter bare noen få besøk hos Kiropraktor Bunkholdt har kjeven, i tillegg til andre mindre plager som stivhet i korsrygg og nakke, blitt helt borte. Aldri hatt det bedre med kroppen!

Dedikert kiropraktor med bred kunnskap og erfaring

Kiropraktor: Morten Styrerud Bunkholdt Skrevet

Kiropraktor Bunkholdt har fikset både akuttskader, belastning og stressrelaterte smerter hos meg i mange år. Det faktum at han bruker røntgen som en del av behandlingen gjør at jeg føler meg svært trygg, selv ved akutte smerter. Hans erfaring og kunnskap innenfor helse og det holistiske synet hans på medisin gjør at han har hjulpet meg langt utover ren kiropraktikk.