Cosmo Clinic AS

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Sandakerveien 114 b 0484 Oslo

Om vurderingene

Siste vurderinger av Cosmo Clinic AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Veldig fornøyd med min brystoperasjon, god kommunikasjon og informasjon. Hadde et spørsmål som jeg sendte til dr Thomas Berg lørdag kveld og fikk svar og god hjelp allerede noen minutter senere. Følte meg trygg og ivaretatt hele tiden på klinikken og tiden etter.
Super fornøyd!

Ekstremt dyktig

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Tatt full bukplastikk med sammensying av magemuskler. Resultatet er over all forventning! Anbefaler Thomas på det sterkeste-vel verdt hver eneste krone.

Profesjonell og svært dyktig

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Opplevelsen har vært usedvanlig bra fra konsultasjon, operasjon og oppfølging. Dyktig, profesjonell og svært behagelig kirurg i topp klasse.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Jeg kan anbefale Thomas Berg 100 prosent når det gjelder brystforstørrelse. Han tar seg god tid på første konsultasjon, og jeg følte meg godt ivaretatt helt fra starten. Hver gang jeg sendte epost med alle mine spørsmål, etter operasjonen, svarte han. Det var betryggende. Han gir anbefalinger ut fra sin kunnskap og erfaring. Resultatet er perfekt. Jeg er superfornøyd, og nøler ikke med å anbefale han videre.

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Jeg kom til Dr.Berg med ikke bare små bryster, men bryster som var ganske så forskjellige i størrelse og det var godt over en cm i forskjell. Nå i dag sitter jeg med det jeg vil kalle perfekte bryst. Fin størrelse og bryster som ser like ut.

Følte seg så trygg og godt ivaretatt fra første konsultasjon og hele veien ut. God veiledning i form av hva som passer best og hva som gir best resultat!

Ser du etter en lege som tar seg tid, skapet tillit og ikke minst gjør mesterverk så bør du absolutt velge dr.Berg!