Klinikk Trondheim

Telefonnummer72 90 90 7072 90 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fosenkaia 3 7010 Trondheim

• Generell kirurg, plastikkirurg

Siste vurderinger av Klinikk Trondheim

Kjempefornøyd!!

Lege: Ola Evjen Skrevet

Fikk gjort fettsuging av mage, innside lår og knær for ca 5 mnd siden og kunne ikke vært mer fornøyd med behandlingen jeg har fått! Dr. Evjen kom med gode anbefalinger på konsultasjonen og jeg følte med en gang at han kan faget sitt, i tillegg til at han er svært imøtekommende, trygg og hyggelig. Dette gjelder også samtlige av de andre ansatte på klinikken. Jeg følte meg så velkommen og ivaretatt gjennom hele forløpet. I tillegg holder de til i fine og innbydende lokaler sentralt i Trondheim. Jeg vil på det varmeste anbefale denne klinikken!

Kjempefornøyd

Lege: Ola Evjen Skrevet

Gjennomførte full bukplastikk august 2017, er kjempefornøyd med hele prosessen. Evjen samt alle ansatte på Klinikk Trondheim fikk meg til å føle meg ivaretatt og trygg.

Trygg og fornøyd

Lege: Ola Evjen Skrevet

Tok ansiktsløft til kirurg Evjen på Klinikk Trondheim. Bare positivt! Veldig fornøyd med operasjonen og resultatet. Profesjonell og hyggelige ansatte. Rene og pene lokaler. Aldri kø eller ventetid. Bedre enn forventet!

Erfaren, profesjonell og meget dyktig

Lege: Ola Evjen Skrevet

Dette er en trygg og erfaren kirurg. Han tar seg god tid, og man føler seg ivaretatt fra første stund. Jeg er veldig fornøyd med oppfølging både før og etter operasjonen, og ikke minst med resultatet av min operasjon.
Klinikken han nå driver holder til i flotte lokaler, og helhetsinntrykket er av alle nevnte årsaker svært bra.