Klinikk Trondheim

• Anestesilege

Siste vurderinger av Klinikk Trondheim

Anbefales varmt!

Lege: Ola Evjen Skrevet

Fikk utført et brystløft hos Dr. Ola Evjen i januar 2024 etter først å ha vært på konsultasjon hos to andre klinikker i Trondheim. Kjempefin konsultasjon hos Dr. Ola hvor jeg opplevde at han tok seg god tid til meg og var opptatt av at jeg skulle være komfortabel. Trygg og rolig kirurg som er veldig fin å snakke med, får ikke følelsen av "samlebånd" eller at han prøver å selge deg noe. Operasjonsdagen kunne ikke ha gått bedre, og jeg kjente meg så godt ivaretatt hele dagen av Audhild, Dr. Ola og anestesipersonalet jeg møtte den dagen. Både før og etter operasjonen har det vært raskt og enkelt å komme i kontakt med klinikken - og jeg opplever ikke at de syns det er "masete". Det er en stund til jeg får se mitt endelige resultat, men gledestårene trillet da jeg fikk se brystene for første gang etter en liten uke. Jeg kan varmt anbefale Klinikk Trondheim og Dr. Ola Evjen!

Meget bra!

Lege: Ola Evjen Skrevet

Jeg er svært glad for at vi har en slik topp klinikk i Trondheim! Dr.Evjen og hans team er svært kunnskapsrike og ytterst profesjonelle. Jeg er mer enn fornøyd etter å ha benyttet klinikken og det er også flere bekjente av meg. Jeg kan anbefale denne klinikken på det varmeste.

Fantastiske resultater

Lege: Ola Evjen Skrevet

Jeg vil gi Klinikk Trondheim og plastisk kirurg Ola Evjen og hans team topp karakter for de to plastiske operasjonene han har utført på meg!
Veldig takknemlig pasient :-)

Kjempe fornøyd!

Lege: Ola Evjen Skrevet

Angrer ikke et sekund på at jeg valgte å ta brystforstørrelse utført av Evjen. Resultatet er utrolig pent. Jeg stolte på at han visste hva som kom til å bli best, og det gjorde han. Utrolig flink til å sy.
Kundeservicen var like bra, følte meg sett og hørt fra start til slutt. Alle jeg møtte på under denne opplevelsen har vært blid og virkelig glad i jobben sin.
Følte meg trygg, selv midt i pandemien og måtte gjennomføre uten å kunne ha med en støtteperson. ANBEFALES!!!

Gode råd, forståelse og respekt

Lege: Ola Evjen Skrevet

Gjennomførte brystforstørrelse ved Klinikk Trondheim hos Dr. Evjen. Evjen var i forkant både betryggende, lyttende og støttende, men informerte samtidig om risikoer og eventuelle komplikasjoner. Gjennom hele prosessen ble jeg behandlet med respekt fra alle ved Klinikk Tronheim, og min frykt for å virke "dum" som ønsket å utføre en slik operasjon ble umiddelbart lagt til side. Kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet, og er veldig glad for alle gode råd og kunnskap Dr. Evjen kom med, slik at vi sammen ble enige om hva som passet best for meg og min kropp.