Kjøita Tannklinikk

Telefonnummer38 60 35 2038 60 35 ...
Kjøita 17 4630 Kristiansand S
Kjøita Tannklinikk holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Kjøita Tannklinikk

Faglig dyktig og trygg opplevelse

Tannlege: Arne Kjøhl Nodeland Skrevet

Fikk time raskt pga vondt visdomstann. Arne var trygg og imøtekommende og gav meg god informasjon underveis. Effektiv og flink! Anbefales. Beste tannlegen jeg har vært hos

Beste tannlegen EVER!

Tannlege: Arne Kjøhl Nodeland Skrevet

Får alltid god behandling, raskt svar ved henvendelser, og underveis i behandlingen får jeg god informasjon om hvor lenge det er igjen før jeg er ferdig, og hva han gjør. Arne er virkelig dyktig på det han gjør, og kan anbefales på det varmeste!

Beste tannlegen i byen

Tannlege: Arne Kjøhl Nodeland Skrevet

Har aldri møtt en mere sympatisk og ikke minst EMPATISK tannlege som tar vare på sine pasienter på aller beste måte. Jeg har tannlegeskrekk og har alltid hatet å ta bedøvelses-sprøytene, men med Arne så kjenner jeg så å si ingenting, for han tar seg god tid på å sette dem. Verdens beste?

Helt super tannlege

Tannlege: Arne Kjøhl Nodeland Skrevet

Arne og Elisabeth er begge to fine, rolige og trygge mennesker. Lette å snakke med, super hyggelige og er gode på prosedyrer og smertelindring underveis! Ikke ofte man smiler når man går ut fra tannlegen, men på Kjøita gjør man det! Jeg skal ikke gå til noen andre fremover. Også stort pluss for renslig, ryddig og fint lokale

Den beste

Tannlege: Arne Kjøhl Nodeland Skrevet

Arne Kjøhl Nodeland er den beste tannlegen jeg har benyttet meg av. Meget dyktig, grundig og trygg. Han har «god tid», forklarer og «tar vare på meg» på en god måte! Når jeg er flau over mine dårlige tenner, så har han fokus på det som er bra! Og selvsagt det som må fikses. Jeg får alltid prisoverslag, som ikke fravvikes. Verdens beste Elisabeth, gjør at jeg puster rolig når jeg nå skal til tannlegen!