Plastikkirurg1 AS

Sandslimarka 61-63 5254 Sandsli

Siste vurderinger av Plastikkirurg1 AS

Ærlig, tillitsfull og dyktig

Lege: Christian Busch Skrevet

Har hatt min andre brystforstørrelse hos han, første gangen var før jeg ble gravid og tok da 380cc moderat profil. Etter fødsel så tok jeg 500cc høyprofil. Det høres kanskje mye ut, men var akkurat passe til min kropp.

Han er veldig behagelig å snakke med, var ærlig og jeg er så fornøyd med resultatet.

Anbefaler alle å gå til plastikkkirug1, så snille og flinke sykepleiere der 😊 [navn fjernet av moderator]

Helt sinnsykt god

Lege: Christian Busch Skrevet

Det var ikke sa' lenge siden eg hadde tatt restylane I lippene, sa' var hoven en stund denne gangen, no er di helt perfekt, eg vil ha di sa'nn for alltid, eg har vert narkoman, og han fikset nesebeinet mitt og, eg var veldig pen fo'r og trodde eg aldri kunne bli orndtlig pen igjenn, men han har virkelig lappet meg sammen, siste eg mangler er og fylle skinnene litt.

Kunne ikke blitt mer fornøyd

Lege: Tom Inge Ørner Skrevet

Alle de ansatte er utrolig dyktige, vennlige og profesjonelle, og du føler deg veldig godt ivaretatt som pasient. Jeg er utrolig fornøyd med resultatet etter operasjon, og anbefaler Dr. Ørner på det sterkeste. Følte meg trygg hele tiden. Tett og god oppfølging og veldig lett tilgjengelighet dersom man skulle lure på noe.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Tom Inge Ørner Skrevet

Etter nesten 10 år med Dr.Ørner forsetter jeg å anbefale ham videre. Han hjelper med både kosmetisk kirurgi, men også kosmetiske korreksjoner som skyldes andre helse grunn. Han er super dyktig og sier nei hvis han vet at han kan ikke oppfylle forventningene, samt. gir top oppfølgning til og med etter så mange år som har gått.
Super takknemlig!

Fantastisk flink kirurg

Lege: Christian Busch Skrevet

Fikk utført brystreduksjon her. Hele prosessen fra første møte til ferdig resultat har vært en fin reise. Følte meg godt informert og trygg hele veien. Vil også skryte av resten av personalet her som sørger for at du har det bra.