Dr. Willumsens Kvinneklinikk

Nedre Storgate 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av Dr. Willumsens Kvinneklinikk

Anbefales ikke

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Anbefaler ikke denne klinikken da hun opptrer veldig uprofesjonelt. For det første så er det alltid forsinkelser, ofte opp til 1 t. Og når man kommer inn har hun så dårlig tid at man ikke føler seg tatt på alvor. Ikke følger hun opp det hun selv sier heller. Opplevde at henvisningen hun skulle sende videre til Rikshospitalet ikke ble sendt før 6 uker etter timen, og da hadde jeg ringt og purret x antall ganger for å få den sendt. Resepsjonisten beklaget seg og sa gang på gang at det var lagt inn notat til henne uten at det skjedde noe. Dette er ca 1 år siden og jeg har byttet gynekolog. Det eneste positive ved klinikken var hyghelige og imøtekommende helsesekretærer/resepsjonister.

Grusomt sted

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Dårlig behandling ved adkomst. Følte meg overhode ikke velkommen. Svært smertefull undersøkelse og småfrekk lege. Umulig å få tak i klinikken pr telefon. Anbefales ikke!

Trygg, behagelig og dyktig

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Jeg anbefaler Nina Willumsen på det sterkeste. Jeg har kun vært der en gang, men vil komme til å fortsette. Hun var en utrolig behagelig person, rolig, trygg og flink. Veldig kunnskapsrik, og ga i allefall meg svar på alt jeg lurte på. Tok seg god tid, og viste omtanke.

Dårlig

Lege: Nina Willumsen Skrevet

Gir dårlig informasjon om pasienters tilstand, utelater å fortelle pasienter ny informasjon før det har gått en lang stund!

Meget fornøyd

Lege: Sunniva Hochnowski Skrevet

Dyktig lege på alle måter 😊
Tar deg god tid. Er lyttende, veileder og følger opp. Absolutt å anbefale. Er privat, så kort ventetid