Carl Berner Legene Al-Toma

Trondheimsveien 99 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Carl Berner Legene Al-Toma

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Er kjempe fornøyd!
Utrolig flink, nøye og lyttende. Beste legen jeg har hatt.
Hun tar alt på alvor og sender videre hvis nødvendig.

Grundig og kunnskapsrik

Lege: Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma Skrevet

Jeg er godt fornøyd med min fastlege og vil absolutt anbefale henne til andre. Hun er grundig og kunnskapsrik og følger raskt opp prøver og informasjon.

Aldri tilgjengelig og lite empatisk

Lege: Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma Skrevet

Jeg hadde Al-Toma som fastlege i omtrent ett år og vil aldri anbefale noen de opplevelsene jeg hadde. Jeg hadde store ryggsmerter og kunne ikke jobbe grunnet dette. Når jeg ringte på dagen for å få time så hadde de ikke noe ledig før om 2-3 uker og måtte bare da ta den. Timen min var kl.09:00 og det tok ca en halvtime før jeg fikk komme inn. Når jeg forklarer situasjonen min og sier jeg må ha en sykemelding, virker hun skeptisk og mistenksom. Hun forteller meg at jeg måtte komme første dagen jeg ikke kunne jobbe. Når jeg bestilte timen ba jeg om første ledige akkurat på grunn av dette, men som tidligere nevnt fikk jeg da beskjed om at de ikke har ledig time på 2-3 uker. Ville styrt unna, anbefales ikke!

Arrogant og uinteressert lege

Lege: Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma Skrevet

Jeg har hatt Al-Toma som fastlege i 1,5 år. Jeg opplever at hun ikke hører på pasienten, og ikke husket noe om meg fra gang til gang. Dette selv om jeg har gått til henne hver mnd. over en lang periode. Jeg har også inntrykk av at hun ikke trodde på mine beskrivelser om hvordan jeg hadde det. Det er svært viktig at man faktisk føler at fastlegen spiller på lag med deg, når du er syk. Dette opplevde jeg overhodet ikke med denne legen, og har derfor byttet til en hyggelig og kunnskapsrik lege.

Lite empati

Lege: Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma Skrevet

anbefaler ikke denne legen! Jeg har hatt altfor mange episoder hvor jeg opplever henne som uempatisk, frekk og lite hjelpsom. Hun får meg til å føle meg liten og bryr seg fint lite om å hjelpe. Vanskelig å få tak i på tlf. Har ringt over 30 ganger på en dag. Skjedd flere ganger. Sekretæren er frekk og lat. Hveste i tlf da jeg gråt og ville ikke løse problemet.
Du må komme innom uansett hva det gjelder. Enten om du trenger et skriv eller fornye en resept hun allerede har skrevet ut for deg. Virker som de bare vil tjene penger. Verste legen jeg har hatt. Har byttet