Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma

Trondheimsveien 100 0565 Oslo
Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma

Grundig og vennlig

Sawsan Al-Toma representerer det beste i den klassiske legerollen. Hun har et rolig vesen og gjennomfører konsultasjonen på en måte som gir pasienten trygghet for at han/hun får den fulle oppmerksomhet. Hun er effektiv utover det man forventer i helsevesenet.

Utålmodig

Hver gang jeg har vært hos henne har hun hatt så utrolig dårlig tid. Selv om det er alltid forsinkelser der.Siste besøket mitt var nok til at jeg byttet fastlege, siden hun mente at jeg er ikke den eneste pasienten med den lidelsen så rett og slett burde ta meg sammen.Dette var utrolig sårende og jeg tok det veldig inntil meg, siden dette er en sykdom jeg har hatt i mange år.Hun eier ikke evnen til å lytte heller! Anbefaler ikke denne legen til noen.

Lite lyttende og dårlig til å kommunisere

Har hatt time hos sawsan et par ganger.
Rent objektivt må jeg si at jeg opplever henne veldig brå i uttalelsene sine, de gangene jeg har vært hos henne har jeg følt at hun vil bli ferdig fortest mulig for å komme videre til neste pasient, samtidig som jeg opplevde henne som lite lyttende

Digger Sawsan!

Kul dame, kan virkelig anbefales! Opplevde henne som empatisk og trygg, og skal absolutt fortsette å bruke henne som fastlege.

Uinteressert og knapp

Jeg har vært hos henne et par ganger. Hun er altfor kjapp, lytter ikke og er meget bombastisk i uttalelsene sine. Det var rett og slett utrivelige legebesøk.