Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma

Trondheimsveien 100 0565 Oslo
Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma

bytter fastlege

-jeg opplever at hun kan være vannskelig å få tak i. (svarer ikke tlf)

hun er ALLTID for sen 15 - 30 min

jeg har vært der nå i 1 års tid og føler at hun kun hører på meg en liten andel av tiden.

hyggelig dame, men det er mer som må til for å være en god lege

(hun er veldig engasjert i få kunder til å betale med en gang , så har lagt merke til at hun fysisk kan finne på å følge kundene sinne til terminalen.

Flink lege

Min opplevelse av Sawsan er at hun er flink og imøtekommende. Hun er ute etter å finne gode løsninger, og henviser videre ved behov. Hun har ofte dårlig tid, noe som kan føre til litt brå tentative diagnoser, men jeg opplever dette som enn bedre situasjon enn å gå mange runder før man går til kjernen av problemene. Det eneste jeg synes er negativt er at det er vanskelig å komme i kontakt med legekontoret per telefon.

Trygg og ivavretagende

Jeg er veldig fornøyd med Al-Toma. Hun har fulgt meg tett opp i en periode hvor jeg trengte det. Jeg føler meg godt i varetatt og at hun gir seg tid til å lytte og høre på meg. Anbefaler henne varmt til andre. Stoler på henne!

Uengasjert og uinteressert

Har hatt Sawsan som fastlege i et års tid nå. Jeg opplever henne dessverre som lite engasjert og fullstendig uinteressert i pasientene sine. Tydelig "samlebånd"-tankegang, og hun sitter for det meste med nesen i PC-skjermen uten å ta seg tid til å lytte.
Tillit er svært viktig å ha til legen sin, men jeg stoler ikke på at hun stiller riktig diagnose, og føler meg ikke trygg på henne. Legesekretæren er også særdeles lite hyggelig. Bytter derfor fastlege.

Bytter fastlege

Har vært hos Sawsan et par ganger nå. Kort oppsummert fremstår hun som lite empatisk, stresset, og lytter ikke på det man har å si. Føler meg ikke trygg på at hun stiller riktig diagnose eller gjør en grundig undersøkelse. Bytter derfor fastlege.