Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma

0 av 2000

Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma

Dyktig lege!

Jeg anbefaler Sawsan på det sterkeste. Hun har alltid tid til å lytte og gjør alle nødvendige henvisninger raskt. Ofte kort ventetid sammenlignet med andre legesentre.

Dyktig fastlege

Har hatt Sawsan som fastlege i 3 år og er svært fornøyd. Hun er svært kunnskapsrik og grundig. Opplever alltid å bli tatt på alvor, i tillegg til at hun er hyggelig og blid. Oppfølging har alltid vært veldig raskt og når det har vært nødvendig har jeg fått oppfølging utenfor kontortider.

Tillitsvekkende og kunnskapsrik

Sawsan Al-Toma har vært min fastlege i 4-5 år og jeg er utrolig fornøyd med henne. Svært positiv i møter, hyggelige møter, beroligende og tillitsvekkende lege.

Vennlig og forstående

Jeg er veldig fornøyd med Al-Toma som fastlege. Hun husker meg alltid når jeg kommer selv om det bare er en-to ganger i året og det føles trygt å be om hjelp til alt. Hun er rolig og hyggelig og forklarer alt hun gjør og som skjer på en lettforståelig måte.

Beste legen jeg har hatt

Legen er utrolig dyktig jeg føler meg sikkelig godt varetatt hos henne , har hatt mange fastleger men hun er den beste jeg har hatt