Carl Berner Legene Al-Toma

Trondheimsveien 99 0565 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Carl Berner Legene Al-Toma

Både og

Lege: Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma Skrevet

Har vært hos Al- Toma flere ganger, også som gravid. Hun er relativt brå i uttalelsene sine, og det kan virke som hun vil bevise hvor flink hun er? Dette gjør meg mer usikker enn trygg, når jeg plutselig får ti mulige diagnoser slengt i fanget.
Jeg opplever imidlertid ikke at hun har dårlig tid, heller motsatt. Det er også enkelt å få time.
Men det er flere negative enn positive opplevelser for meg, så jeg bytter fastlege.

Unøyaktig og stresset

Lege: Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma Skrevet

Hun tar seg ikke god tid til pasientene og det skaper komplikasjoner. Var inne for et enkelt inngrep som førte til 2 turen på legevakten etterpå.

Hun må få stresset ned slik at det ikke går utover pasientene som er inne på behandling.

Er relativt knapp med ordene og passe imøtekommende. Anbefales ikke.

Grundig og vennlig

Lege: Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma Skrevet

Sawsan Al-Toma representerer det beste i den klassiske legerollen. Hun har et rolig vesen og gjennomfører konsultasjonen på en måte som gir pasienten trygghet for at han/hun får den fulle oppmerksomhet. Hun er effektiv utover det man forventer i helsevesenet.

Utålmodig

Lege: Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma Skrevet

Hver gang jeg har vært hos henne har hun hatt så utrolig dårlig tid. Selv om det er alltid forsinkelser der.Siste besøket mitt var nok til at jeg byttet fastlege, siden hun mente at jeg er ikke den eneste pasienten med den lidelsen så rett og slett burde ta meg sammen.Dette var utrolig sårende og jeg tok det veldig inntil meg, siden dette er en sykdom jeg har hatt i mange år.Hun eier ikke evnen til å lytte heller! Anbefaler ikke denne legen til noen.

Lite lyttende og dårlig til å kommunisere

Lege: Sawsan Kadhim Abdulwahhab Al-Toma Skrevet

Har hatt time hos sawsan et par ganger.
Rent objektivt må jeg si at jeg opplever henne veldig brå i uttalelsene sine, de gangene jeg har vært hos henne har jeg følt at hun vil bli ferdig fortest mulig for å komme videre til neste pasient, samtidig som jeg opplevde henne som lite lyttende