IbsenSykehuset Gjøvik

Telefonnummer962 04 000962 04 0 ...
Tordenskjoldsgate 13-15 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av IbsenSykehuset Gjøvik

Alexander Vigen er veldig imøtekommende og virkelig interessert i dine ønsker. Han bruker god tid og er så hyggelig.

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Etter tre barnefødsler hadde jeg fått stygg mage med stort overheng. Dette hadde plaget meg i mange år. Så var det nok og jeg bestilte mageplastikk i september 2023. Jeg ble så godt mottatt at jeg var ikke nervøs i det hele tatt. Alle som jobber der er helt enestående. God oppfølging hele vegen,og resultatet er fantastisk! Jeg har fått et nytt liv! Tusen takk Alexander 🥰du er kjempeflink 👍

Dr. Alexander Vigen er helt fantastisk.

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Det er nå 1,5 år siden jeg tok brystreduksjon utført av Dr. Vigen og hans flotte team på Gjøvik. Resultatet er så bra og jeg er så glad. Tusen takk.
Han er utrolig dyktig og et varmt menneske som du med en gang får full tillit til.
Hadde jeg visst at dette inngrepet var helt smertefritt og at jeg
ble kvitt komplekser, vonde skuldrer, nakke og rygg, så hadde jeg gjort dette for mange mange år siden!
Livskvaliteten har blitt 100% bedre og lettere.
Det første jeg gjorde etter inngrepet var å prøve kjoler og gensere og så på min fine holdning. Det var helt fantastisk.
Dr. Vigen anbefales på det varmeste.

Nytt liv! Fantastisk!

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Har fått utført både brystreduksjon og bukplastikk av Alexander Vigen. En fantastisk lege. Virkelig å anbefale. Jeg har fått utrolig god oppfølging og et fantastisk resultat. Han er imøtekommende, profesjonell, flink og et varmt menneske. han er en lege som tar jobben sin dypt seriøst og er veldig opptatt av å få til et perfekt resultat. Vil takke for alt han har gjort for meg. Jeg har fått et nytt liv. Alt er har blitt enklere for meg både fysisk og psykisk. Han er virkelig å anbefale. Helt sinnsykt dyktig lege. Kan ikke få takket nok for det han har gjort for meg. Tusen takk!!
Mvh [Navn fjernet av moderator]

Veldig sympatisk og dyktig lege:)

Lege: Alf Tore Aas Skrevet

Kommer aldri til å glemme hvordan Alf tok meg i mot på første møtet da jeg var utbrent, jeg bynte å gråte da han sa jeg fikk godkjent operasjon og jeg ble så glad at jeg spurte om jeg kunne gi han en klem, og det sa han jeg kunne:). Var litt vanskelig for meg med vekten, så det tok litt tid før jeg fikk operasjon. Men Alf hadde hele veien tro på meg og kom med råd og oppmuntring til å klare det:). Og resultatet, hallo. Jeg føler meg så fin!!:) endelig! Og det viktigste av alt, jeg har ikke vondt i ryggen og nakken lengre:))). Takk Alf! Du er topp!

Gjelder for Ibsensykehuset i Porsgrunn ikke gjøvik:)

Veldig fornøyd med resultatet

Lege: Alexander Vigen Skrevet

Jeg tok brystimplantater via armhulen hos Ibsensykehuset på Gjøvik, hos kirurg Vigen. Jeg er veldig fornøyd med resultatet og behandlingen jeg fikk hos dem. Vigen kom med gode anbefalninger om hva som vil se best ut på meg, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet. En av grunnene til at jeg er så fornøyd er nettopp på grunn av god veiledning til blant annet å ta implantater via armhulen. Arrene under armhulen vises nesten ikke, og på meg ville arr under brystet blitt mye mer synlig. Anbefaler han på det varmeste.