IbsenSykehuset Gjøvik

Telefonnummer477 76 700477 76 7 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tordenskjoldsgate 13-15 2821 Gjøvik

Siste vurderinger av IbsenSykehuset Gjøvik

Kunnskapsrik, dyktig og effektiv.

Lege: Reidar Alexander Vigen Skrevet

For en dyktig og dedikert lege!
Jeg opplevde Alexander som rådgivedne og dyktig lege, med god etikk.
Hans hjelp og kunnskap har gitt meg resultater jeg ikke trodd var realistiske og samtidig gjort hverdagen min langt bedre.
Anbefales på det sterkeste !

Trygg, troverdig og imøtekommende!

Lege: Reidar Alexander Vigen Skrevet

Etter en nøye og veloverveid avgjørelse om å få lagt inn brystimplantater,begynte jeg å lete etter en kirurg og behandlingssted som samsvarte med mine verdier og forventninger. Valget falt på Ibsensykehuset avd. Gjøvik. Allerede i resepsjonen ble jeg tatt meget godt imot av Eva Børresen. Hun var hjelpsom og fremsto med stor empati og omsorg. Jeg kom inn til Dr.Vigen og ble tatt imot med oppriktig interesse og seriøsitet. Vi hadde en fin samtale,han informerte grundig om ulike alternativer og undersøkte meg. Hans erfaring og verdisyn var helt avgjørende for meg og de valgene jeg skulle ta. Resultatet av konsultasjonen ble at jeg ville gjennomføre en operasjon og få lagt inn implantater. Etter to svangerskap,masse amming og vektnedgang hadde jeg behov for å få tilbake fasong og litt fylde i brystene. Operasjon ble avtalt og på operasjonsdagen ble jeg tatt imot med samme imøtekommenhet og trygghet som ved konsultasjonen. Sykepleierne, anestesilege og Dr.Vigen geleidet meg på en fantastisk måte gjennom hele tiden jeg var der. De brukte tid på meg, svarte på spørsmål og hadde stor omsorg for meg som pasient og medmenneske! Resultatet er sålangt helt suverent! Dr.Vigen tok seg god tid til en prat før avreise og både han og sykepleier Ødegård forklarte nøye om hvordan jeg skulle få en best mulig rekonvalenstid.Takk for super behandling. Tillit, trygghet og omsorgen dere viser er fantastisk!

Tar godt vare på Pasientene sine

Lege: Reidar Alexander Vigen Skrevet

Jeg har blitt operert av Dr Vigen 2 ganger. Bukplastikk og Brystreduksjon med løft. Han er utrolig flink og litt av en perfeksjonist. Han gjorde så jeg følte meg veldig trygg og sikker på ett Bra resultat. Allerede nå1 mnd etter Bukplastikken ser magen fantastisk ut. Brystene mine har jeg ikke sett sikkelig enda for de er ganske ferske. Men det lille jeg ser så er det wow faktor. Jeg gleder meg til å se det endelige resultatet.
Jeg kan anbefale Dr Reidar Alexander Vigen.

Det kunne vært en ide om Sykehuset laget ett skriv med generell info etter inngrep. Slik som Tape skifte, Dusjing, hvor lenge en skal /bør benytte kompresjonstøy, neste kontroll osv. Det er litt vanskelig å huske all denne informasjonen en får før utskriving/hjemreise.

Men om jeg har hatt spørsmål og ringt til klinikken, har jeg alltid fått svar på det jeg lurer på så har følt meg trygg.

Så til hele Teamet på Ibsensykehuset avd Gjøvik. Tusen takk dere er ett flott team :-)

Svært dyktig kirurg!

Lege: Reidar Alexander Vigen Skrevet

Alexander Vigen er en meget flott person. Jeg var så heldig å få møte Alexander på en konsultasjon for et brystløft.

Jeg fikk direkte tillit til han.

- Han er engasjert, seriøs og omsorgsfull. Nå, to uker etter brystløftet er jeg veldig godt fornøyd med resultatet.
Hadde aldrig trodd det skulle bli så bra. -Vigen er virkelig en perfeksjonist!

Mine varmeste anbefalinger.