Oslo Endodontisenter

Oslo Endodontisenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oslo Endodontisenter

10/10

Tannlege: Knut Årving Skrevet

Aldri møt noen så flink :)

Var hos Knut Årving og må bare si det gikk mye bedre en jeg forventet. Ingen plager under eller etter behandlingen.

Anbefales

Tannlege: Thomas Hilmar Myrhaug Skrevet

Særdeles dyktig spesialist-tannlege. Faglig dyktig, god på kommunikasjon og pasientbehandling. Han fikset tenner som min tidligere tannlege hadde feilbehandlet, og gjorde meg smertefri. Svært hyggelige og dyktige medarbeidere.

Veldig behjelpelig, flink og hyggelig

Tannlege: Knut Årving Skrevet

Knut var veldig flink og gjorde det hyggelig i tannlegestolen. Var veldig behjelpelig og gjorde det lille ekstra å undersøkte hva jeg hadde krav på av økonomisk støtte mtp traume på tann. I tillegg litt humor og hyggelig

Virkelig profesjonell og kjempeflink spesialist !

Tannlege: Knut Årving Skrevet

Følte meg veldig godt ivaretatt som pasient hos denne tannlegen.

Veldig flink til å kommunisere og brukte god tid på å høre på meg og mine spørsmål. 😊
Har egentlig tannlegeskrekk.
Ble rørt over at han var så profesjonell og trygg i jobben sin.
Var så flink å forklare hva han gjorde underveis, og jeg følte meg trygg på at han hadde masse kunnskap og erfaring.
Også betryggende å vite at han er spesialist på den oppgaven han utfører,( Blir dessverre rotfylling på mmegah adde en helt unik måte å kommunisere på som beroliget meg mens jeg satt der.
Jeg fikk Knut Årving anbefalt av min søster, og han anbefales virkelig videre.
Dyktigere tannlege skal du lete lenge etter.

Veldig dyktig og hyggelig

Tannlege: Nina Ellen Torgersbråten Skrevet

Både Nina og assistenten hennes er veldig dyktige og veldig hyggelige. De er flinke med barn og forklarer veldig grundig hva de skal gjøre, om det vil være ubehagelig osv. Jeg valgte å starte med Invisalign hos henne selv, så nå går både jeg og sønnen min der. Kontoret er innbydende, rent og ryddig. Priser er det heller ingenting å si på. Anbefales!