Volvat Moss

Lilleengveien 8 1523 Moss

Siste vurderinger av Volvat Moss

Fremmedgjørende møte med kompetent men uempatisk spesialist

Lege: Sigrid Jore Skrevet

Null pasientperspektiv. Åpnet timen med å si at «jeg kan si med en gang at du ikke har RA, det ser jeg på hendene dine». Tok seg tid til å dele sin spesialkompetanse i «foreleserstil», sa «vær forsiktig med yoga» (!!!!) og rundet av med å tilby blodprøver og time hos en annen Volvat-lege dersom jeg ønsket det.

Å komme forberedt og med håp om lindring til slike leger er kjipt. Volvat-pris på toppen av det hele…

Meget dyktig

Lege: Jwan Hagi Raza Skrevet

Meget dyktig. Følte meg trygg. Hun var rolig og gav meg en trygghet jeg ikke har opplevd før. Anbefales på det sterkeste!

Trygg og svært kunnskapsrik

Lege: Jwan Hagi Raza Skrevet

Opplevde å bli tatt på alvor rundt mine bekymringer, hun er forklarte godt under undersøkelse, og var åpen og ærlig om hva svar resultat kunne komme til, både negativ og positivt. Føler meg godt ivaretatt med mine utfordringer med oppfølging fra Dr Raza

En lege som besitter stor kunnskap om faget sitt . Empatisk , og veldig seriøs

Lege: Christian Hage-Engebretsen Skrevet

Fantastisk lege , klok og empatisk . Vet hva han driver med og treffer alltid riktig .tar seg alltid god tid . Henviser deg til riktig instans der han vet du vil få hjelp videre . Alt er godt gjennomtenkt og nøye utarbeidet

Faglig solid og grundig.

Lege: Per Anton Sirnes Skrevet

Undersøkelse bar preg av grundighet. Svarte på spørsmål som kom opp underveis. En god og trygg opplevelse for meg.