Fornebu Tannlegesenter

Martin Linges vei 25 1364 Fornebu
Fornebu Tannlegesenter holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Fornebu Tannlegesenter

Forståelsesfull tannlege

Tannlege: Mahsa Rashidi Skrevet

Hadde fryktelig tannverk en helg, søkte på nettet etter tannleger som hadde åpent og som hadde fokus på tannlegeskrekk. Fant Fornebu Tannlegesenter og tannlege Mahsa Rashidi. Fikk god behandling. Hun er nøye, snill, omtenksom og rask. Så nå har jeg fortsatt å gå til henne. Tannlegeassistentene er også omsorgsfulle og hyggelige. Hvis du har tannlegeskrekk, gå til henne, og du vil bli godt ivaretatt :-)

Vennlig og kompetent

Tannlege: Mahsa Rashidi Skrevet

Etter en fallulykke, der både leppe og tenner ble skadet, ble jeg tatt i mot av Mahsa for øyeblikkelig hjelp. Både undersøkelse, behandling og oppfølging har vært den aller beste. Hun kan absolutt anbefales, og gjerne til folk med tannlegeskrekk, som meg selv.

Veldig dyktig og imøtekommende!

Tannlege: Caroline Häggkvist Skrevet

Jeg vil anbefale Caroline på det varmeste. Jeg bestilte time da det var 1,5 år siden sist jeg hadde vært hos tannlegen og det viste seg at jeg hadde 5 hull i tennene. Jeg var gravid i åttende måned og den første timen min ble litt dramatisk da jeg nesten besvimte i tannlegestolen. Caroline var veldig profesjonell og forståelsesfull og jeg ble tatt veldig godt vare på slik at vi fikk fullført timen. Den neste timen foreslo Caroline at jeg skulle ligge på siden slik at jeg ikke ble svimmel og hun tok jevnlig pauser.

Har aldri opplevd å bli så godt ivaretatt hos noen annen tannlege!

Norges beste tannlege

Tannlege: Mahsa Rashidi Skrevet

Har du tannlegeskrekk og sterk tannpine?
Jeg har ikke vært hos tannlege på 27 år.
Sjekket omtaler og fant Mahsa Rashidi v/Fornebu Tannlegesenter.
Jeg fikk voldsom tannverk midt i fellesferien, ringte og fikk time umiddelbart. Etter 3 turer til Mahsa og hennes team og kun en halvtimes tid i tannlegestolen hver gang, var en rotfylling med krone, en visdomstann trukket, og et par vanlige fyllinger i orden. Mahsa la også på og ''sparklet opp et par tannhalser'' som nå skinner som hvit elfenbein.
Tanngarden er blitt som ny!!
Jeg som trodde at turen til tannlegen ville ende opp med at her er det ingenting å gjøre, trekk alt og få gebiss.
Mahsa Rashidi og hennes team er svært behagelige, svært effektive, fantastisk flinke og behandlingene forløp uten en eneste antydning til smerter. Hun satte et par sprøyter ved start på hver behandling.
Etter endt behandling fikk jeg grei beskjed om at nå tar vi jevnlige tannlegebesøk hvert år, og ikke etter et kvart århundre.... og det blir nesten bare gøy.

Med hilsen en svært fornøyd tannlegepasient.
Flere har bemerket hvor hele og hvite tennene mine er blitt.
Jeg vil på det aller sterkeste anbefale Mahsa Rashidi som tannlege.

Med vennlig hilsen

Den beste tannlegen

Tannlege: Mahsa Rashidi Skrevet

Veldig hyggelig, profesjonell og dyktig tannlegen. Likte henne fra første inntrykk. Mahsa har stort fokus på kvalitet og har gitt meg den beste opplevelsen hittil. Anbefales på den sterkeste.