Fornebu Tannlegesenter

Martin Linges vei 25 1364 Fornebu
Fornebu Tannlegesenter holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Fornebu Tannlegesenter

Toni er en flink og tydelig tannlege

Tannlege: Toni Berg Alsamaria Skrevet

Jeg var veldig imponert over Toni ved mitt første besøk. Tannlegen var imøtekommende, vennlig og rolig. Han forklarte meg tydelig diagnose, hvilke alternativer til behandling det finnes og priser. Under behandling var han effektiv og skånsom, Jeg har allerede bestilt time til etterkontroll og skal sikkert fortsette hos ham videre.

Tryggeste og fineste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Mahsa Rashidi Skrevet

Jeg har hatt mange tannleger i mitt liv.
Jeg knakk fortannen min da jeg 9 år, og det har vært masse trøbbel med den senere. Jeg har rotfylt tre ganger, og hatt mye problemer med denne fortannen. Jeg har ikke bare vært heldig med tannlegene mine opp igjennom, noe som har ført til ekstrem tannlegeskrekk. Jeg har hatt problemer med denne tannen uten å ville dratt til tannlegen, fordi jeg er redd. Da jeg flyttet til Oslo lette jeg overalt etter en tannlege som fikk meg til å slappe av og som forsto meg.
Jeg hadde nesten gitt opp, før jeg møtte Mahsa. Hu er helt fantastisk, og veldig dyktig. Både i det praktiske arbeidet, men også med det psykologiske, noe som er veldig viktig for meg.
Jeg dro til hu for en prat, og trodde ikke jeg skulle tørre mer enn det, men gikk der ifra med to visdomstenner mindre. Jeg har hørt fæle historier om tekking av visdomstenner, men Mahsa gjorde det til en drøm, og jeg hadde aldri trodd det var mulig at jeg skulle gjøre dette uten narkose i mitt liv.
Hun har faktisk fått meg til å miste litt av skrekken min, og jeg skal ikke dra noe annet sted med tennene mine enn til Mahsa. Jeg anbefaler hun i stor grad til alle, og spesielt litt til de som ikke er så glad i tannlegen og kvier seg for å dra til tannlegen.

Beste tannlege!!!

Tannlege: John Flemming Christenson Skrevet

Har gått til Tannlege Flemming i ca 10 år. Flemming er en utrolig nøye og rolig tannlege som forklarer deg hva han finner og hvordan
ting burde løses. Bruker god tid på undersøkelse og behandling. Tar røntgen bilder, viser og forklarer på skjermen, men han gjør ingenting før du er enig.

Det er alltid skinnende rent hos han overalt - alltid.

Har soft fin musikk på - som alltid er behagelig.

Fantastisk til å sette bedøvelse, merker
det nesten ikke.

Har 3D utstyr/maskiner som scanner tennene og mye annet teknisk utstyr. Alltid velstelt, hyggelig og smilende.
Ringer alltid tilbake hvis man har ringt og han følger opp også med SMS.

Ærlig og redelig og helt fantastisk - virkelig kan sakene sine. Ingenting å utsette. Etter 10 år hos han kan han bare:
Anbefales, anbefales og anbefales!!!

5 stjerner +++ herfra

Dyktig og super tannlege!

Tannlege: Mahsa Rashidi Skrevet

Effektiv, behagelig, trygg og hyggelig. Gjorde bra jobb både med rens og trekking av visdomstann. Bryr seg. Fine lokaler, rent og lett tilgjengelig. Beste tannlegen jeg har hatt!

Forståelsesfull tannlege

Tannlege: Mahsa Rashidi Skrevet

Hadde fryktelig tannverk en helg, søkte på nettet etter tannleger som hadde åpent og som hadde fokus på tannlegeskrekk. Fant Fornebu Tannlegesenter og tannlege Mahsa Rashidi. Fikk god behandling. Hun er nøye, snill, omtenksom og rask. Så nå har jeg fortsatt å gå til henne. Tannlegeassistentene er også omsorgsfulle og hyggelige. Hvis du har tannlegeskrekk, gå til henne, og du vil bli godt ivaretatt :-)