Fornebu Tannlegesenter

Om klinikken

Velkommen til en hyggelig klinikk der vi setter pasienten i sentrum. Vår ambisjon er å tilby det seneste innenfor odontologi og tannbehandling i et rolig miljø. Estetikk og funksjon er viktige komponenter ved all type behandling, men minst like viktig er at det aldri skal gjøre vondt å gå til tannlegen.

Fornebu Tannlegesenter er en toppmoderne klinikk med bred kompetanse. Vi spesialiserer oss på estetisk tannbehandling, men utfører selvsagt også alt innenfor allmenn tannbehandling som fyllinger/plomber, rotfyllinger, rens av tenner, kroner, akutt behandling, og bleking av tenner.

Vårt team består av engasjerte, kompetente og omtenksomme personer. Til sammen tilbyr vi deg en bred, trygg og sikker tannbehandling.

Telefonnummer67 21 08 0867 21 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Martin Linges vei 25 1364 Fornebu
Fornebu Tannlegesenter holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Fornebu Tannlegesenter

Den beste tannlegen

Tannlege: Mahsa Rashidi Skrevet

Mahsa, Jeg var super fornøyd med absolutt alt på klinikken, og fantastisk service. Imponert over servicen. Hun er veldig hjelpesom. Jeg er utrolig glad at jeg har hatt henne fra dag 1. Komme gjerne tilbake.
Hilsen

Trygt og effektivt

Tannlege: Mahsa Rashidi Skrevet

Veldig fornøyd med mitt besøk her. Pris ble oppgitt på forhånd, behandlingen var effektiv, men jeg følte samtidig at tannlegen ikke stresset. Tannlegen beroliget på en god måte og viste og forklarte om jeg ønsket dette. Litt vanskelig å finne frem, men følg skiltene.

Fem stjerner!

Tannlege: Maria Ilinskaya Skrevet

Maria er en veldig dyktig tannlege, og er flink til å fortelle og forklare hva som må gjøres og hvorfor. Hun er veldig behagelig å ha med å gjøre. Anbefales på det sterkeste, også for personer som er urolig for tannlegebesøk.

Meget profesjonell tannlege

Tannlege: Mahsa Rashidi Skrevet

Jeg har valgt å gå til denne Mahsa en håndfull ganger da jeg fra dag èn har opplevd å bli godt ivaretatt. Jeg opplever denne tannlegen som meget profesjonell, fleksibel, en som bryr seg om pasienten sin, og følger opp i etterkant. Jeg har alltid blitt ivaretatt om jeg så kun har hatt sjekk og rens, til å trekke visdomstanna mi. Da jeg trakk visdomstanna ble dette gjort smertefritt, og hun var skånsom og beroligende hele veien. Jeg vil absolutt anbefale denne tannlegen!

Meget fornøyd

Tannlege: Mahsa Rashidi Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingene jeg har fått. Vært der flere ganger og har bare positivt å si om tannlege Rashidi.
Veldig god service, fine lokaler, samt nøye og god oppfølging.
Merker at tannlege Rashidi er genuint interessert og svært tålmodig med meg og min lille skrekk for tannlegen.

Anbefaler på det sterkeste!