Logo for Fornebu Tannlegesenter

Fornebu Tannlegesenter

Logo for Fornebu Tannlegesenter

Om klinikken

Fornebu Tannlegesenter er en topp moderne klinikk som setter pasienten i sentrum av all tannbehandling. Senteret holder til i nye lokaler på Fornebu i Technopolis-bygget.

Vi har et team med engasjerte og kompetente tannleger og tannpleiere. De har kunnskapen som trengs for å utføre alle typer tannbehandlinger. Vi samarbeider tett med spesialister for å gi den beste kvaliteten og ivareta behandlingsbehovene til våre pasienter. Tannlegene på senteret har lang erfaring med behandling av pasienter med odontofobi (tannlegeskrekk).

Fornebu Tannlegesenter hjelper deg med å opprettholde et sunt og vakkert smil i et rolig og hyggelig miljø.

Telefonnummer67 21 08 0867 21 08 ... Nettsted

1 vurdering
  • Tannlege
  • Profilbilde av tannlege Anahita Malekshahian
    Tannlege
Tips oss om tannlege som mangler.

Om vurderingene

Siste vurderinger av Fornebu Tannlegesenter

Utrolig flink og lyttende.

Tannlege: Edvin Ruan Skrevet

Han er kreativ og hører på pasienten, veldig høflig og smittende rolig. Veldig hyggelig og uvanlig bra tannlege!

Bedre blir det ikke :)

Tannlege: Flemming Christenson Skrevet

Besøket mitt hos tannlege Flemming var uten tvil den beste tannlege opplevelsen jeg har hatt.
Man føler man er i trygge hender hos en som både er omtenksom og har stål kontroll.
Har nå funnet min faste tannlege :]

Ventet 40 år med å gå til tannlegen 🙄

Tannlege: Flemming Christenson Skrevet

Du gjør en fantastisk jobb. Den tannlege skrekken jeg hadde når jeg oppsøkte deg, er nesten borte. Jeg sover godt om natten nå og gruer jeg meg ikke lengre til å møte opp, selv om jeg sikkert virker anspent av og til. Vil bare si at jeg er utrolig glad for den profesjonelle behandlingen du gir, i et tempo som jeg er veldig fornøyd med!. Du informerer godt både fortløpende og langsiktig om hva vi skal igjennom. Jeg er glad for at jeg endelig turte å ta steget helt ut. Ser fram mot avslutningen og fremtidig oppfølging.

Beste tannlege

Tannlege: Paulina Karpacka Skrevet

Veldig flink å forklare , fikser tennene mine rask og professionelt . Anbefaler Paulina , snakker polsk og

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Edvin Ruan Skrevet

Jeg har alltids vært litt redd for å gå til tannlegen, men tannlege Edvin gjør en god jobb med å få meg til å føle meg komfortabel. Han er veldig beroligende og forklarer underveis hva han gjør og hvorfor han gjør det. Han gir også gode råd om hva jeg selv kan gjøre for å forebygge tannsykdommer. Hvis det er en stund siden du har vært hos tannlegen eller til og med hvis du drar regelmessig, så anbefaler jeg sterkt tannlege Edvin!