Maria Ilinskaya

Fornebu Tannlegesenter

Autorisasjon (2012)

Fornebu Tannlegesenter Priser mangler

Fornebu Tannlegesenter Telefonnummer67 21 08 0867 21 08 ...
Martin Linges vei 25 1364 Fornebu
Maria Ilinskaya er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Maria Ilinskaya

Superprofesjonell og dyktig!

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Maria Ilinskaya har behandlet meg på det 2.andre året nå til en total overhaling av alt tannarbeid samt behandlet meg for tannlegeskrekk.
Jeg opplever å bli ivaretatt på en trygg, profesjonell og svært faglig og empatisk måte.
Takk Maria !

Meget dyktig

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Jeg er strålende fornøyd med min tannbehandling! Alt var helt topp!;) Det er ingen ting å utsette på:)

Fem stjerner!

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Maria er en veldig dyktig tannlege, og er flink til å fortelle og forklare hva som må gjøres og hvorfor. Hun er veldig behagelig å ha med å gjøre. Anbefales på det sterkeste, også for personer som er urolig for tannlegebesøk.

Profesjonell og veldig hyggelig

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Her føler man seg virkelig velkommen og godt ivaretatt. Profesjonell service med det lille ekstra. God forklaring om undersøkelse og stort engasjement for faget, i mitt tilfelle Maria, gjør at å gå til tannlegen blir en glede. Konkurransedyktig prisvnivå. Anbefales på det varmeste!

Beste tannlege i verden

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Maria er min faste tannlege og er en drøm å gå til. Alltid godt humør, alltid informativ, tålmodig og svært faglig dyktig. Jeg føler vi har et godt samarbeid om hvordan tannlegebesøkene og veien fremover skal bli best mulig for meg. Det er fint og betryggende når man er litt nervøs hos tannlegen. Hun er også veldig informativ angående priser og behandling, så her kom det ingen overraskelser. Anbefales på det sterkeste!