Maria Ilinskaya

Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo
Tlf: 22 42 49 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Maria Ilinskaya er tannlege i Asker og Oslo

Siste vurderinger av Maria Ilinskaya

Maria er søt og koselig !

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

men, Oslo tannlegesenter er ikke stedet der du går hvis du skulle skulle "mangle" noen tenner, første besøk er kjempefint, forklarte at jeg hadde skrekk men hun "glemte" dette tidvis og måtte gi beskjed om dette, noe hardhent også. At de nye tennene blir borte i posten (når de reklamerer på nettet at de har egen tekniker, "men han kan ikke gjøre alt"..........) At man heller ikke bruker riktige koder ovenfor Helfo er helt håpløst. Så hvis du skal ha nye tenner, styr unna, det tar mye lenger tid enn de prøver å inbilde deg. Her er du ikke deg selv, men "dattera til Oluf"....

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har operert ut en tann hos henne, og det var en veldig god opplevelse. Jeg følte meg trygg og ivaretatt. Maria er veldig faglig dyktig, og samtidig mild og tålmodig som tannlege. Siden jeg er litt redd i tannlegestolen, forklarer hun alt hun skal gjøre før hun gjør det. Og det fungerer veldig fint. Hun spør flere ganger om det går bra, og er veldig rolig og behagelig. Anbefaler denne tannlegen på det varmeste.

Maria Ilianskaya

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maria er den komplette tannlege. Hun er faglig meget sterk og profesjonell. Samtidig har hun egenskaper som gjør at pasienten slapper av og føler seg vel i situasjonen uansett hva som må gjøres. Takket være henne, er ikke et tannlegebesøk lenger noe jeg gruer meg til. Maria er rett og slett en fantastisk tannlege som jeg gledelig anbefaler til andre.

Veldig dyktig og hyggelig tannlege. Sterk anbefales!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har ikke vært hos tannlege i mange år og var veldig redd å komme for behandling. En kollega anbefalte meg å komme til Maria og det var sikkert bra tips. Hun var veldig hyggelig og forklarte meg tydelig hva skal gjøres. Jeg følgte meg tygd og avslappet. Det jeg også likte at hun var fokusert på at tenner skal se helt naturlig og estetiske fin ut. Prisen for behandlingen var ikke så høy heller. Derfor er jeg veldig fornøyd og kan anbefale Maria til alle.