Bestill time

Profilbilde av tannlege Maria Ilinskaya

Bestill time

Undersøkelse (ny pasient)
Pris: 790 kr

Komplett undersøkelse inkl. røntgen, sjekk, rens, puss og polering.

I dag 23. apr I morgen 24. apr Tor 25. apr Fre 26. apr Lør 27. apr

Om

Maria llinskaya ble uteksaminert i Bergen og fikk sin norske autorisasjon i 2012. Hun er tålmodig, faglig dyktig og gir profesjonell service med det lille ekstra. Maria har gode egenskaper som gjør at pasienten slapper av og føler seg ivaretatt i alle situasjoner. Maria har en rekker erfaringer innen estetiske odontologi, tannregulering og behandling av tannlegeskrekkpasienter.

Maria snakker både norsk, engelsk og russisk.

Autorisasjon (2012)

Maria Ilinskaya er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Maria Ilinskaya

super fornøyd

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

en dyktig hyggelig lege som har alltid tid å forklare noe eller svare på spørsmål, det er lett å ta kontakt og få ekstra time for oppføging

Profesjonell og meget behagelig person

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Jeg har utsatt og utsatt tannlegebesøk pga dårlig erfaring med tidligere tannlege. Det var min kone som anbefalte at jeg tok en time hos Maria, etter at hun selv hadde vært hos henne.
Jeg møtte en rolig og svært behagelig tannlege, som lyttet, forklarte og behandlet det som måtte ordnes profesjonelt.
Her blir jeg værende.

Utrolig positiv opplevelse

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i flere år og hadde fire visdomstenner som måtte trekkes. Har utsatt det i flere år, men bestemte meg endelig for å gjøre det og hadde så flaks med å få Maria som tannlege. Jeg visste ikke at Fornebu Tannlegesenter spesialiserte seg på tannlegeskrekk men dette var en super positiv overraskelse for meg.

Maria tok seg alltid god tid til å forklare hva som ble gjort, både før, under og etter behandlinger. Man føler seg trygg på at man selv har kontroll når man er hos Maria.

Jeg vil anbefale alle å dra til henne både hvis man har tannlegeskrekk, men også hvis man bare generelt ser etter en god tannlege.

Superprofesjonell og dyktig!

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Maria Ilinskaya har behandlet meg på det 2.andre året nå til en total overhaling av alt tannarbeid samt behandlet meg for tannlegeskrekk.
Jeg opplever å bli ivaretatt på en trygg, profesjonell og svært faglig og empatisk måte.
Takk Maria !

Meget dyktig

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Jeg er strålende fornøyd med min tannbehandling! Alt var helt topp!;) Det er ingen ting å utsette på:)