Maria Ilinskaya

Fornebu Tannlegesenter

2012

Fornebu Tannlegesenter Priser mangler

Fornebu Tannlegesenter Telefonnummer67 21 08 0867 21 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Martin Linges vei 25 1364 Fornebu
Maria Ilinskaya er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Maria Ilinskaya

Beste tannlege i verden

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Maria er min faste tannlege og er en drøm å gå til. Alltid godt humør, alltid informativ, tålmodig og svært faglig dyktig. Jeg føler vi har et godt samarbeid om hvordan tannlegebesøkene og veien fremover skal bli best mulig for meg. Det er fint og betryggende når man er litt nervøs hos tannlegen. Hun er også veldig informativ angående priser og behandling, så her kom det ingen overraskelser. Anbefales på det sterkeste!

Maria er søt og koselig !

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

men, Oslo tannlegesenter er ikke stedet der du går hvis du skulle skulle "mangle" noen tenner, første besøk er kjempefint, forklarte at jeg hadde skrekk men hun "glemte" dette tidvis og måtte gi beskjed om dette, noe hardhent også. At de nye tennene blir borte i posten (når de reklamerer på nettet at de har egen tekniker, "men han kan ikke gjøre alt"..........) At man heller ikke bruker riktige koder ovenfor Helfo er helt håpløst. Så hvis du skal ha nye tenner, styr unna, det tar mye lenger tid enn de prøver å inbilde deg. Her er du ikke deg selv, men "dattera til Oluf"....

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har operert ut en tann hos henne, og det var en veldig god opplevelse. Jeg følte meg trygg og ivaretatt. Maria er veldig faglig dyktig, og samtidig mild og tålmodig som tannlege. Siden jeg er litt redd i tannlegestolen, forklarer hun alt hun skal gjøre før hun gjør det. Og det fungerer veldig fint. Hun spør flere ganger om det går bra, og er veldig rolig og behagelig. Anbefaler denne tannlegen på det varmeste.

Maria Ilianskaya

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maria er den komplette tannlege. Hun er faglig meget sterk og profesjonell. Samtidig har hun egenskaper som gjør at pasienten slapper av og føler seg vel i situasjonen uansett hva som må gjøres. Takket være henne, er ikke et tannlegebesøk lenger noe jeg gruer meg til. Maria er rett og slett en fantastisk tannlege som jeg gledelig anbefaler til andre.