Austevoll Legesenter

Austevoll Legesenter, Birkelandsvegen 6 5392 Storebø

Siste vurderinger av behandlere ved Austevoll Legesenter

En fantastisk god omsorgsfull lege

Lege: Inge Arve Birkeland Skrevet

Jeg hadde han som lege i 20 - 25 år. Da han sluttet som lege i distrikte der jeg bor måtte jeg desverre finne meg ny fastlege. Inge Arve Birkeland er den beste fastlegen jeg har hatt og hadde jeg fått mulighet til å få igjen som fastlege så hadde jeg benyttet anledningen umidelbart. Han var er kunnskapsrik, hyggelig, imøtemommende, lyttende og gjorde sitt aller beste for meg som pasient. Kan anbefalle han på det varmeste.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kjell Arne Bergstrøm Skrevet

Tar pasientene sine på alvor. Er kunnskapsrik og utøver trygghet og tillit. Bruker ett språk som er lett å forstå ikke så mye terminologier.

Trygg lege.

Lege: Kjell Arne Bergstrøm Skrevet

Dr. Bergstrøm tar meg som pasient alvorlig, tar god tid å høre etter det jeg forteller.
Han er tålmodig og tar tid til meg som pasient. Jeg er svært godt fornøyd med min fastlege.

Trygg og profesjonell

Lege: Thomas Ingebrigtsen Skrevet

Opplevde denne legen som profesjonell, trygg og forståelsesfull. Følte meg både sett, hørt og ivaretatt.

Kunnskapsrik og rolig

Lege: Kjell Arne Bergstrøm Skrevet

Dr. Bergstrøm er en dyktig og imøtekommende lege, som jeg har god tillit til. Vi har alltid en god samtale på kontoret og finner fram til gode løsninger sammen.

Dette er en Pluss-tjeneste.