Psykologspesialist Amy E. Sexton

Telefonnummer915 31 909915 31 9 ...
Slemdalsveien 70B 0373 Oslo

Siste vurderinger av Psykologspesialist Amy E. Sexton

Trygghet, høy kompetanse, sterk tilstedeværelse

Amy Elizabeth Sexton Skrevet

Amy Sexton er en meget kunnskapsrik og trygg psykolog. Hun er meget lyttende og tilstede i konsultasjonene. Følelsen av å bli sett og hørt helt antakelsesfritt har vært avgjørende. Hennes kompetanse innen bl.a EMDR har gitt meg stor innsikt og forståelse i gamle traumer. Hun er lett å kommunisere med og bringer inn god energi i konsultasjonene. Amy har også vært en innsiktsfull og stødig guide i en reise over flere år. Behandlingene har gitt uvurdelig verdi for meg som klient Hun får herved mine varmeste anbefalinger.

Trygg, kunnskapsrik og inspirerende

Amy Elizabeth Sexton Skrevet

Amy føles utrolig trygg og varm fra første møte. Jeg følte meg umiddelbart komfortabel nok til å åpne meg og hun stiller alltid gode, relevante spørsmål. Jeg liker godt at hun føles enormt åpen-sinnet og bruker ulike metoder, som f.eks. EMDR - som funket utrolig bra for meg. Jeg føler hun analyserte meg godt og tok i bruk de metodene som fungerte best til min situasjon. Jeg føler meg sett, hørt, ivaretatt og inspirert til å fortsette selvutvikling på egenhånd, og jeg har ingen ønske om å oppsøke noen annen psykolog i fremtiden. Amy er gull.

En utrolig dyktig og varm psykolog

Amy Elizabeth Sexton Skrevet

Å komme til Amy har gitt meg så mange nye perspektiver. Hun er klok, forståelsesfull, og man merker at hun virkelig brenner for psykologifaget.

Amy har gitt meg verktøy til å skape de endringene jeg lenge har ønsket meg, men ikke vært i stand til alene. Jeg er nå i mye større grad i stand til å sette pris på hvem jeg er og mine styrker.

Anbefaler Amy på det varmeste!

Veldig bra

Amy Elizabeth Sexton Skrevet

Hjelper meg veldig mye i å få bedre selvinnsikt og gir meg tips på hvordan jeg kan forbedre måten jeg opplever meg selv og andre på.

Kind, perceptive, helpful

Amy Elizabeth Sexton Skrevet

Amy is empathetic and compassionate, and you really can feel that when you are with her. She has a manner that makes you feel completely comfortable about opening up, and she never gives even a hint of judgement. She also offers practical tactics for dealing with depression and anxiety (I am sure other things as well, but I can only speak to those) and I think is even trained in hypnotherapy. I cannot recommend Amy enough; she has often been a lifeline for me.