Frognerlegene

Dueveien 1 2016 Frogner

Siste vurderinger av behandlere ved Frognerlegene

Bryr seg om sine pasienter

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Dr. Wikstrøm både ser og hører deg. Fantastisk god lege som har hjulpet meg med mye vanskelig, og har sett ting mange andre ikke hadde tenkt på. Dette er en lege som er våken, og faktisk er forbredt til når du kommer inn på kontoret hennes, hun vet hvem du er, og leser seg opp på historikken din. (Har selv erfart flere ganger tidligere at det er mange som ikke gjør dette).

Ser noen har ventet lenge på time, selv har jeg fått time hos henne på dagen/ila uken.

Knallfornøyd og vil absolutt anbefalle henne til andre :)

God kontakt med Wikstrøm.

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Hun er en god og trygg fastlege som virker oppriktig interessert i pasientene sine.

Byttet lege fordi jeg flyttet, men var veldig fornøyd med dr. Skotte

Lege: Esben Boberg Skotte Skrevet

Flink, grundig, hyggelig og lett å snakke med. Tok tak i ting på en seriøs måte så man følte seg godt ivaretatt.

Mulig en flink lege, men hjelper ikke når så lite tilgjengelig

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Bestilte time og fikk time først etter tre uker. På dagen for timen ble jeg en halvtime forsinket ifm levering i barnehage og ringte da inn for å melde fra at jeg ble forsinket. Fikk da beskjed at jeg ikke fikk noen time den dagen allikevel og at neste time er først om 9 dager. Har derfor ikke noe grunnlag for å vurdere legen, men veien frem til å få en legetime oppleves som alt for lang.

Hun setter pasienten i høysete.

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Dina Wikstrøm er en dyktig og omsorgsfull lege. Hun tar seg tid til lytter på dine problemer. Hun er den første legen jeg har hatt som har øyekontakt når du snakker med henne. Anbefalles på det sterkeste..