Esben Boberg Skotte

Presthagav. 20 2020 Skedsmokorset
Esben Boberg Skotte er en av 70 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Esben Boberg Skotte

En fantastisk lege😊

Når jeg er hos Esben føler jeg meg sett og forstått. Han bryr seg om meg og forklarer godt hva som skjer og evnt hva som bør gjøres. Sender meg til spesialist hvis det er nødvendig. Han kan også komme med konstruktiv kritikk, hvis han mener jeg har gjort noe feil, som jeg synes er flott. Sannheten er alltid best. Hos Esben er det aldri en stresset situasjon, han bruker den tiden jeg trenger. Føler meg trygg med en lege som Esben.

Beste legen!

Alltid blid, flink, henviser, lytter, forstår, forklarer og trøster... Er så glad for at jeg ved en tilfeldighet fant han for lenge siden. Takk Skotte, for all hjelp og støtte i flere omganger gjennom flere år. Håper du blir værende der du er!

Den beste..

Den beste legen jeg noen gang har vært hos.. Tar seg tid, lytter, støtter pasientene sine.. Er alltid i godt humør..

Fantastisk lege!

Tar seg god tid og hører på hva du sier. Veldig kunnskapsrik, ekstremt flink til å forklare og godt humør!

Riktignok av og til litt forsinket men det er nok fordi han tar seg god tid med sine pasienter.

The Best

Tar seg god tid med pasient og bryr seg virkelig om oss pasienter, helt fantastisk og spesiell person på alle måter...10/10