Esben Boberg Skotte

Dueveien 1 2016 Frogner
Esben Boberg Skotte er en av 69 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Esben Boberg Skotte

Trygg og god mann

Jeg føler meg trygg hos Skotte og tar meg som pasient på største alvor. Lytter alltid og sender deg videre hvis han mener det er nødvendig. Har hatt fastlege tidligere som trodde han hadde røntgen syn for han nektet å sende meg videre til røntgen. Takk Esben for den gode legen du er og god empati

Verdens beste fastlege!

Hatt Esben som fastlege i ca 15 år, og jeg kommer aldri til å bytte! Han er helt unik, tar deg på alvor, tar seg tid og virkelig ser deg. Kunnskapsrik, empatisk, og hyggelig, rett og slett en lege jeg har 100% tillit til.

En fantastisk lege😊

Når jeg er hos Esben føler jeg meg sett og forstått. Han bryr seg om meg og forklarer godt hva som skjer og evnt hva som bør gjøres. Sender meg til spesialist hvis det er nødvendig. Han kan også komme med konstruktiv kritikk, hvis han mener jeg har gjort noe feil, som jeg synes er flott. Sannheten er alltid best. Hos Esben er det aldri en stresset situasjon, han bruker den tiden jeg trenger. Føler meg trygg med en lege som Esben.

Beste legen!

Alltid blid, flink, henviser, lytter, forstår, forklarer og trøster... Er så glad for at jeg ved en tilfeldighet fant han for lenge siden. Takk Skotte, for all hjelp og støtte i flere omganger gjennom flere år. Håper du blir værende der du er!

Den beste..

Den beste legen jeg noen gang har vært hos.. Tar seg tid, lytter, støtter pasientene sine.. Er alltid i godt humør..

Vis flere...