Esben Boberg Skotte

Presthagav. 20 2020 Skedsmokorset
Esben Boberg Skotte er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Esben Boberg Skotte

Tar seg tid og bryr seg

Venter på plass hos han, da jeg ikke er fornøyd med min egen fastlege. Han tar seg tid og bryr seg veldig, om han blir hengende etter tiden, så blir ikke din time noe kortere av den grunn.

Fantastisk lege!

Esben Skotte er en utrolig imøtekommende og hyggelig lege. En som tar seg tid og virkelig hører på det du har å si. Han er også utrolig flink med barn/ungdommer. Han er som sin kollega Dina, veldig jordnær og lett å prate med. Man slapper av hos han. Hører om mange som ikke er fornøyd med fastlegene sine, så jeg er veldig glad for at vi i familien har Skedsmo medisinske som vårt lege kontor. Med de beste legene i Skedsmo!

Utrolig god lege/menneske!

Når du er hos Esben, føler du at du blir tatt vare på. Han lytter, tar seg tid til en og veileder uten å virke bedrevitende. Han er ikke vanskelig å få time hos/få tak i. Jeg har hatt Esben i flere år nå, og er der hyppig pga flere ting. Nå har jeg flyttet langt unna, men har valgt å beholde ham fordi jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Veldig god fastlege.

Har gått hos Dr. Skotte i mange år.
Han ser pasienten, er god menneskekjenner, er tillitvekkende og medmenneskelig.
Han er ikke enig med meg i alt, men er god "samtalepartner" og jeg har stor tillit. Dyktig lege.

V. akutte henvendelser og det ikke var ledig time har jeg kommet til kollegaen på samme senteret.

SMS/ nettsystemet for timebestilling fungerer flott.

Vanskelig å få tak i

Grei lege, men vanskelig å få tak i. Sikkert flink, men føler meg ikke veldig smart når jeg er hos han. Jeg er ikke lege eller advokat, men føler også jeg burde bli ivaretatt på en god måte og bli snakket verdig til.