Esben Boberg Skotte

Presthagav. 20 2020 Skedsmokorset
Esben Boberg Skotte er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Esben Boberg Skotte

Utrolig god lege/menneske!

Når du er hos Esben, føler du at du blir tatt vare på. Han lytter, tar seg tid til en og veileder uten å virke bedrevitende. Han er ikke vanskelig å få time hos/få tak i. Jeg har hatt Esben i flere år nå, og er der hyppig pga flere ting. Nå har jeg flyttet langt unna, men har valgt å beholde ham fordi jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Veldig god fastlege.

Har gått hos Dr. Skotte i mange år.
Han ser pasienten, er god menneskekjenner, er tillitvekkende og medmenneskelig.
Han er ikke enig med meg i alt, men er god "samtalepartner" og jeg har stor tillit. Dyktig lege.

V. akutte henvendelser og det ikke var ledig time har jeg kommet til kollegaen på samme senteret.

SMS/ nettsystemet for timebestilling fungerer flott.

Vanskelig å få tak i

Grei lege, men vanskelig å få tak i. Sikkert flink, men føler meg ikke veldig smart når jeg er hos han. Jeg er ikke lege eller advokat, men føler også jeg burde bli ivaretatt på en god måte og bli snakket verdig til.

Var en meget god lege, men............

Umulig å få kontakt med lenger...? Pr. timeavt. pr. SMS- Pr.telefon Pr. brev..!!! Har gitt opp! Hvordan går en fram da- å få svar på prøver? Å få vite om hva som skjer med henvisninger? Om hva som videre skal skje? Ikke tilgjengelig! Jeg har GITT OPP! ...HVA HAR SKJEDD? ...Vet ikke jeg.....?

Usedvanlig dyktig og empatisk lege

Vi er 5 familiemedlemmer som alle er svært fornøyd med Espen Skotte. Meget faglig dyktig! Oppriktig interresert, og lytter til pasienten.Tar seg god tid hver gang. Selv om man også har mange spørsmål så er han like imøtekommende hele veien.Vet ikke om noen annen lege som gjør så mye for pasienten som Skotte. Han har god innsikt og flink til å diagnostisere ,men henviser også videre
når det er nødvendig. Alltid vennlig og får en til å føle seg respektert.Vi i familien føler oss svært godt ivaretatt gjennom mange år ,og er svært takknemmelig over å få lov til å ha en slik flott fastlege. Så tusen takk til Espen!