Esben Boberg Skotte

Skedsmo Medisinske Senter AS

2006

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Skedsmo Medisinske Senter AS
Presthagav. 20 2020 Skedsmokorset
Tlf: 64 83 80 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Esben Boberg Skotte er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Esben Boberg Skotte

Tar seg tid og bryr seg

Venter på plass hos han, da jeg ikke er fornøyd med min egen fastlege. Han tar seg tid og bryr seg veldig, om han blir hengende etter tiden, så blir ikke din time noe kortere av den grunn.

Fantastisk lege!

Esben Skotte er en utrolig imøtekommende og hyggelig lege. En som tar seg tid og virkelig hører på det du har å si. Han er også utrolig flink med barn/ungdommer. Han er som sin kollega Dina, veldig jordnær og lett å prate med. Man slapper av hos han. Hører om mange som ikke er fornøyd med fastlegene sine, så jeg er veldig glad for at vi i familien har Skedsmo medisinske som vårt lege kontor. Med de beste legene i Skedsmo!

Utrolig god lege/menneske!

Når du er hos Esben, føler du at du blir tatt vare på. Han lytter, tar seg tid til en og veileder uten å virke bedrevitende. Han er ikke vanskelig å få time hos/få tak i. Jeg har hatt Esben i flere år nå, og er der hyppig pga flere ting. Nå har jeg flyttet langt unna, men har valgt å beholde ham fordi jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Veldig god fastlege.

Har gått hos Dr. Skotte i mange år.
Han ser pasienten, er god menneskekjenner, er tillitvekkende og medmenneskelig.
Han er ikke enig med meg i alt, men er god "samtalepartner" og jeg har stor tillit. Dyktig lege.

V. akutte henvendelser og det ikke var ledig time har jeg kommet til kollegaen på samme senteret.

SMS/ nettsystemet for timebestilling fungerer flott.

Vanskelig å få tak i

Grei lege, men vanskelig å få tak i. Sikkert flink, men føler meg ikke veldig smart når jeg er hos han. Jeg er ikke lege eller advokat, men føler også jeg burde bli ivaretatt på en god måte og bli snakket verdig til.

Var en meget god lege, men............

Umulig å få kontakt med lenger...? Pr. timeavt. pr. SMS- Pr.telefon Pr. brev..!!! Har gitt opp! Hvordan går en fram da- å få svar på prøver? Å få vite om hva som skjer med henvisninger? Om hva som videre skal skje? Ikke tilgjengelig! Jeg har GITT OPP! ...HVA HAR SKJEDD? ...Vet ikke jeg.....?

Usedvanlig dyktig og empatisk lege

Vi er 5 familiemedlemmer som alle er svært fornøyd med Espen Skotte. Meget faglig dyktig! Oppriktig interresert, og lytter til pasienten.Tar seg god tid hver gang. Selv om man også har mange spørsmål så er han like imøtekommende hele veien.Vet ikke om noen annen lege som gjør så mye for pasienten som Skotte. Han har god innsikt og flink til å diagnostisere ,men henviser også videre
når det er nødvendig. Alltid vennlig og får en til å føle seg respektert.Vi i familien føler oss svært godt ivaretatt gjennom mange år ,og er svært takknemmelig over å få lov til å ha en slik flott fastlege. Så tusen takk til Espen!

Beste legen jeg har hatt

Både barna og jeg har Skotte som fastlege, er strålende fornøyd med oppfølging, hans oppriktige og dyktige vurderinger, og evne til å "se" pasientene.

Flott lege!

Tar seg tid til å høre hva du har å si, og ser pasienten! Snur seg vekk fra datamaskinen og snakker med deg, lytter virkelig. Man føler seg ivaretatt hos dr. Skotte.

suveren er Hann.

Har en utrolig fin måte å snakke med meg på og lytte på hva jeg spørre han om. Jeg har hat ett problem med sykdom i ca 30 år . Har hvert utallige lege besøk aldri finne noe problem, innlagt akutt flere ganger til slutt så trude jeg att jeg bare innbilte meg ting. . Byttet fast lege , fra den dagen var minne problemer over . Håper att dette sier alt.

Flink og empatisk lege

Faglig dyktig, empatisk og imøtekommende. Av og til litt forsinket, men jeg blir godt ivaretatt når det er min tur. God tilgjengelighet med time på dagen og ringer også tilbake hvis man ber om det. Flott lege!!

Byttet lege fordi jeg flyttet, men var veldig fornøyd med dr. Skotte

Flink, grundig, hyggelig og lett å snakke med. Tok tak i ting på en seriøs måte så man følte seg godt ivaretatt.

Jeg er kjempefornøyd !

Fant Esben Skotte helt tilfeldig da familien byttet fastlege, og kunne ikke vært heldigere. Han både SER deg og lytter til deg. Gjør sitt beste hver eneste gang. Man føler seg ikke minst respektert. Fortsett sånn dr. Skotte !

Håper jeg aldri trenger å bytte!

Utrolig flink, kan litt og mye om mye, tar seg tid, jobber for pasientene sine, ringer alltid tilbake om man ber om det. Absolutt den flinkeste legen jeg og mannen min har hatt.

Svært fornøyd

Veldig fornøyd med denne legen - har hatt han noen år, kommer ikke til å bytte frivillig.

Han tar seg tid til meg, hører på meg. Er empatisk og lett å snakke med.

Får raskt time når man bestiller. Men kan være litt ventetid på venteværelset. Men synes det er helt greit, andre ganger må pasienter etter meg vente når jeg har hatt behov for samtale som har tatt litt lenger tid enn timen.

Dyktig lege, sender deg videre når det er behov for det.

Dette er en av de beste legene jeg har hatt

Han har tid til å høre hva jeg har å si. Han tar seg god tid med meg. Det er ikke ut og inn med en gang.

Anbefales!!!

Flott lege som har skjønt hva jobben egentlig går ut på! :)

Svært flink lege

Svært flink og dyktig lege, som også tar seg tid til pasienten sin. Lett å snakke med og som hører på hva du har å si.

Dyktig

Han lytter til meg som pasient og sender videre til hvis dette er nødvendig.
Jeg føler meg godt ivaretatt hos han

Dyktig og empatisk lege

Dyktig lege som tar seg tid til deg.let tilgjengelig.