Esben Boberg Skotte

Presthagav. 20 2020 Skedsmokorset
Esben Boberg Skotte er en av 69 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Esben Boberg Skotte

The Best

Tar seg god tid med pasient og bryr seg virkelig om oss pasienter, helt fantastisk og spesiell person på alle måter...10/10

Flott lege.

Han er en lege som tar meg som pasient på alvor. Han lytter kommer med gode råd og han sender videre uten å bruke meg som forsøkskanin. Jeg har hatt fastlege før som ikke ønsket å sende meg videre men skulle fikse alt selv. Det tok alt for lang tid å finne diagnosen. Jeg er så fornøyd at jeg har fått slik fantastisk lege

Forskriskende menneske å møte!

Jeg har dessverre ikke Esben som fastlege men jeg har hatt hans kollega [fjernet av moderator], og pga [fjernet av moderator] sin ovenfra og ned holdning, med å alltid presisere at han er lege og vet alt.
Så i min fortvilelse etter at min fastlege ikke tok tak i at jeg fikk lammelser så kom jeg inn til Esben og jeg legger meg flat for denne mannen. Han startet med å spørre meg om hvordan jeg hadde det, leste litt om meg å så at jeg hadde en del kroppslige skader, han sjekket meg og henviste umiddelbart til mr. Men han slapp meg ikke bare ut av kontoret etter det, nei han pratet med meg i hele 2 timer etter han var ferdig på jobb og en mer behagelig mann skal man lete lenger etter, han er direkte, morsom, alvorlig, nøyaktig, alle gode ting man burde ha som en bra lege!
Nå var jeg veldig langt nede psykisk etter å hatt hans kollega og så ingen vei opp igjen men med forklaringer fra Esben om at jeg ikke var gal som jeg følte meg etter jeg begynte hos [fjernet av moderator] 02.2020, å at han støttet meg i mine valg tatt for meg selv så følte jeg at jeg hadde hatt mye rett. Så tusen, tusen takk Esben for at du tok deg tid og for at du er deg sjæl:)

Flott lege !

Jeg har hatt Dr skotte i over 10 år . Alltid følt meg sett,hørt og ivaretatt ! Han tar meg på alvor , tar seg god tid til og snakke med meg og ser bort fra data / forstyrrelser .

Tar seg tid og bryr seg

Venter på plass hos han, da jeg ikke er fornøyd med min egen fastlege. Han tar seg tid og bryr seg veldig, om han blir hengende etter tiden, så blir ikke din time noe kortere av den grunn.