Dina Wikstrøm

Tlf: 64 83 80 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dina Wikstrøm er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Dina Wikstrøm

Hyggelig og kunnskapsrik

En veldig hyggelig lege. Tar pasientene på alvor og lytter. Innehar mye kunnskap. Relativt kort ventetid for time. Anbefales.

Norges beste (fast)lege?

Beste fastlegen i Norge! Kunnskapsrik,empatisk, alltid blid! Tar seg tid til å prate, ikke bare skrive på pc

Et medmenneske

Dina har evnen til å få meg som pasient til å føle at jeg er hennes eneste pasient, til tross for at pasientlisten hennes er full. Hun er forberedt når jeg møter til konsultasjon, hun er åpen og lyttende. Jeg setter dessuten stor pris på den uformelle fremtoningen hennes. Hun er varm, blid, men med bein i nesa. Hun får deg til å føle deg sett og du merker at hun virkelig ønsker å finne en løsning for deg.

Legekontoret skal dessuten ha en tommel opp for tilgjengelighet, både på telefon og sms. Jeg kan fornye resepter, stille spørsmål, bestille time osv - kun ved å sende sms. Da får jeg svar enten av legen selv, eller av den flinke staben på kontoret - gjerne samme dag som jeg sender meldingen. Fantastisk!

De få gangene Dina ikke har hatt anledning til å ta meg i mot har jeg fått time hos hennes kollega Espen Skotte. Dette er en løsning jeg opplever som totalt knirkefri, også her føler jeg meg sett og hørt - selv om jeg ikke er "hans pasient".

Alt i alt - et flott legekontor.

Den beste Legen

Veldig fornøyd .Hun holder avtalt tid, blid, lytter tar seg tid til og høre på pasienten. Her blir man trodd og er i trygge hender ☺

Veldig fornøyd med min nye fastlege.

Selv om jeg ikke har vært hos Dina så mange ganger, fikk jeg ved første møtet en veldig god magefølelse. Hun er blid, imøtekommende og hører på det du har å si.En varm fremtoning.
Veldig glad jeg byttet til henne, og håper magefølelsen stemmer for fremtidige legebesøk.

Eller vil jeg benytte sjansen til å skryte at de superhyggelige medisinske sekretærene som jobber der. Både jeg og barna mine har bare møtt vennlige og serviceinnstilte damer. Kan varmt anbefale Skedsmo medisinske senter!

Empatisk og dyktig

Har hatt denne legen som fastlege i mange år, og opplever henne stadig som dyktig, empatisk og løsningsorientert. Hun tar seg tid til å prate og forsøker alltid å komme til bunns i problemet. I tillegg er laben hennes veldig effektiv, og det er enkelt å fornye resepter samt skaffe seg ny time. Moderne og effektivt system. Håper jeg aldri må bytte lege.

Utrolig god og tillitsskapende lege

Tar seg tid til pasienten, bestandig blid og imøtekommende, god på å henvise videre og å få fremgang i prosessen, viser forståelse for enkeltmenneskene og lytter til det man har å si. Opplever legen svært profesjonell og effektiv. Hun er godt oppdatert på pasientene sine og forberedt i forkant av timen.

Anbefales på det varmeste!

Energisk og behagelig lege

Dette er en meget blid og imøtekommende danse som fremstår kunkaprik med stor selvtillit, noe som får meg til å føle meg trygg. Kan man Irgens ha behov for noe mer?

Den beste

Hun møter meg alltid med et smil og er positiv. Lytter og tar ting på alvor. Henviser raskt videre ved behov for det. Omsorgsfull.

En lege som man har tillit til.

Hun er den beste lege jeg har hatt. Hun lytter og viser tilstedeværende. Hun holder avtalen veldig bra ellers så kommer hun ut å beklager forsinkelsen.

Likendes person

Dette er en lege du får øyekontakt med og som behandler deg som en jevnbyrdig person. Hun er vennlig og kommuniserer hva hun står for. Er ikke redd for å henvise videre og å ringe rundt for å forhøre seg. Er ikke for stolt til å ta i mot forslag fra pasienten.

Dessverre er det litt lite struktur på timen. Timen kan være over uten at trådene er samlet, f.eks. i forbindelse med en tur på laben. Du tror du skal inn til legen igjen, men finner ut at timen er over. Opplever et gjengs problem også her: Oppfølging av langtidssykdom. Hun holder ikke ta i meg som pasient. Alt er på eget initiativ og oppfølgingen av "et liv med sykdom" blir mere som stunts, der det er manglende ansvar for at det kom noe ut av det som gjøres.

Hyggelig, men stresset, ser ikke problemer, lite tilgjengelig

Hyggelig lege, men ser ikke problemene dine. Virker som hun har dårlig tid, tross i at du har bestilt time 10 dager i forveien. Kommer ikke med tips til hva som kan gjøre anderledes, og løser problemer med å nærmest si at det bare er en bagatell. Det største minuset er at hun aldri er tilgjengelig når det er akutt.

En lege du fort blir trygg på

Dina er en lege med både faglige og menneskelige evner godt representert.
Hun lytter, behandler og henviser videre når det trengs.
Dyktig og hyggelig!

Bryr seg om sine pasienter

Dr. Wikstrøm både ser og hører deg. Fantastisk god lege som har hjulpet meg med mye vanskelig, og har sett ting mange andre ikke hadde tenkt på. Dette er en lege som er våken, og faktisk er forbredt til når du kommer inn på kontoret hennes, hun vet hvem du er, og leser seg opp på historikken din. (Har selv erfart flere ganger tidligere at det er mange som ikke gjør dette).

Ser noen har ventet lenge på time, selv har jeg fått time hos henne på dagen/ila uken.

Knallfornøyd og vil absolutt anbefalle henne til andre :)

God kontakt med Wikstrøm.

Hun er en god og trygg fastlege som virker oppriktig interessert i pasientene sine.

Mulig en flink lege, men hjelper ikke når så lite tilgjengelig

Bestilte time og fikk time først etter tre uker. På dagen for timen ble jeg en halvtime forsinket ifm levering i barnehage og ringte da inn for å melde fra at jeg ble forsinket. Fikk da beskjed at jeg ikke fikk noen time den dagen allikevel og at neste time er først om 9 dager. Har derfor ikke noe grunnlag for å vurdere legen, men veien frem til å få en legetime oppleves som alt for lang.

Hun setter pasienten i høysete.

Dina Wikstrøm er en dyktig og omsorgsfull lege. Hun tar seg tid til lytter på dine problemer. Hun er den første legen jeg har hatt som har øyekontakt når du snakker med henne. Anbefalles på det sterkeste..

Kjempeflott lege

Kjempeflott lege, hun tar problemene med en gang og sender videre når det er nødvendig.
Opptatt av oss som pasienter
Blid og hyggelig.

Beste legen jeg har hatt;-)

Dina Wikstrøm er den mest sympatiske og hensynsfulle legen jeg har har møtt - noensinne. Hun evner å se mennesket, ikke bare pasienten, og er meget omsorgsfull og sympatisk. Hun seg godt inn i den enkelstes situasjon. Jeg var deprimert og i en vond periode av livet - hun satte av tid og snakket med meg. Forfriskende at en lege faktisk har tid til å lytte og later til å bry seg uteover det som kan fikses med medisiner. Anbefaler henne på det sterkeste! Varmere lege har jeg aldri erfart.

Dyktig og omsorgsfull lege.

Dina Wikstrøm er en veldig dyktig og omsorgsfull lege. Hun prøver alle muligheter for å gi den beste behandlingen og henviser videre til riktige instanser.
Jeg er kjempefornøyd. Anbefales!