Dina Wikstrøm

Autorisasjon (2011)

Dina Wikstrøm er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Dina Wikstrøm

Dyktig Lege

Kan virkelig anbefale Dina som fastlege. Hun er dyktig og omsorgsfull. Har henne som fastlege til meg og mine barn.

Super vikar!

Jeg har Dr Dina Wikstrøm som fastlege og er veldig fornøyd med henne. Hun har i det siste hatt en vikar som heter Dr Herman Olsen. Han er en veldig flink lege. Jeg kom til han med flere diffuse symptomer som han undersøkte nøye og tok prøver. Han kunne gitt meg en sykemelding og sendt meg hjem, og bedt meg å slappe av. Men heldigvis gjorde han ikke det. Det viste seg at jeg hadde nyresvikt og legene på A-hus sa at legen min hadde gjort en veldig god jobb for å avdekke min alvorlige sykdom. Det at han var så oppmerksom og kunnskapsrik førte til at jeg fikk behandling raskt på sykehus. Jeg er så takknemlig for at jeg nå er på bedringens vei.

For mange dårlige vikarer.

For en som føler at mann trenger en fast lege er det veldig fint med Dina, men hennes vikar f.eks: "Dr. Herman Olsen" gjør så jeg har vurderet å bytte legekontor siden jul. Og har fått meg til å gå fra meget fornøyd til Meget misfornøyd.

Vil ikke anbefale Frognerlegene så lenge de har vikarer som ikke engang svarer på meldinger.

Dette gjelder ikke Dina men, men det er hennes vikarer som for meg er ødeleggende. Synd det ikke går å "bytte vikar"..

Fantastisk lege!!

Anbefaler virkelig Dina.

Super hyggelig, tar seg tid, ser deg som pasient, kan jobben sin og søker opp det hun ikke øyeblikkelig vet.
Flink med barn er hun også. :)

Ser deg både som pasient og menneske

Med 2 autoimmune sykdommer blir det endel legebesøk. Føler selv at jeg blir tatt godt vare på når jeg kommer til faste og akutte timer. Får henvisninger til spesialister og hun går gjerne utenfor den vanlige praksisen og ringer rundt for å skaffe hjelp andre steder hvis nødvendig.

Kjempefornøyd