Dina Wikstrøm

Presthagav. 20 2020 Skedsmokorset
Dina Wikstrøm er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Dina Wikstrøm

SuperDina

Dina er helt suveren. Alltid positiv og svært dyktig. Norges beste fastlege.
Hurra for Dina, og hele legekontoret på Skedsmokorset.

Norges beste fastlege

Helt enig med kommentar under. Dette er Norges beste fastlege, uten tvil. Hun møter deg alltid med et smil, hun er godt forberedt - og du føler virkelig at du er hennes eneste pasient. Hun lytter, prøver å finne løsninger på problemene dine og gjør så godt hun kan for å hjelpe. Kommer aldri til å bytte fastlege igjen - fantastisk dame rett og slett!

Hyggelig og kunnskapsrik

En veldig hyggelig lege. Tar pasientene på alvor og lytter. Innehar mye kunnskap. Relativt kort ventetid for time. Anbefales.

Norges beste (fast)lege?

Beste fastlegen i Norge! Kunnskapsrik,empatisk, alltid blid! Tar seg tid til å prate, ikke bare skrive på pc

Et medmenneske

Dina har evnen til å få meg som pasient til å føle at jeg er hennes eneste pasient, til tross for at pasientlisten hennes er full. Hun er forberedt når jeg møter til konsultasjon, hun er åpen og lyttende. Jeg setter dessuten stor pris på den uformelle fremtoningen hennes. Hun er varm, blid, men med bein i nesa. Hun får deg til å føle deg sett og du merker at hun virkelig ønsker å finne en løsning for deg.

Legekontoret skal dessuten ha en tommel opp for tilgjengelighet, både på telefon og sms. Jeg kan fornye resepter, stille spørsmål, bestille time osv - kun ved å sende sms. Da får jeg svar enten av legen selv, eller av den flinke staben på kontoret - gjerne samme dag som jeg sender meldingen. Fantastisk!

De få gangene Dina ikke har hatt anledning til å ta meg i mot har jeg fått time hos hennes kollega Espen Skotte. Dette er en løsning jeg opplever som totalt knirkefri, også her føler jeg meg sett og hørt - selv om jeg ikke er "hans pasient".

Alt i alt - et flott legekontor.