Mjøndalen Tannlegesenter

Øvre Tverrgate 6 3050 Mjøndalen
Mjøndalen Tannlegesenter holder til i Drammen

Siste vurderinger av Mjøndalen Tannlegesenter

Ganske sikkert den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Ragnhild Helene Follestad Johannessen Skrevet

Var hos Ragnhild tilfeldigvis på en årlig kontroll, og jeg skal garantert tilbake. Ikke bare er hun dyktig i faget, men hun er kjempe behagelig og imøtekommende. Jeg er ikke spesielt glad i å gå til tannleger selv, noe Ragnhild tok veldig hensyn til.

Hun forklarer i tillegg hele veien hva hun gjør og ser, og er i tillegg flink til å komme med anbefalinger.

Svak kundebehandling

Tannlege: Sima Rafey Skrevet

Overfladisk behandling av kunden, på grensen til det useriøse. Dårlig på kommunikasjon, prater mest med ryggen til pasienten og ansiktet sitt mot bakveggen. Dårlig og uklar veiledning og forklaring. Utførelsen av arbeidet kunne vært bedre.

Perfekt

Tannlege: Stine Jevnaker Skrevet

Jeg kan ikke annet enn å gi toppkarakter på min tannlege.
Nøye,dyktig,presis,,,ordner alt jeg spør om,,,kommer aldri til å bytte,,,i tillegg for meg,,ca 4 minutter fra min bopel.

Medhjelper er suveren også..

Hvor er empatien?

Tannlege: Sima Rafey Skrevet

Tannlege Rafey er en kald dame. Veldig ovenfra og ned-holdning, og ikke en jeg vil anbefale om du ikke selv klarer å sette deg i respekt hos henner. Føler hu mangler den empatiske evnen som jeg tenker en tannlege burde inneha når man kommer dit og kanskje har grua seg til besøket. Lokale og parkering kunne jeg sagt noe possitivt om, men føler det blir overskygga av selve tannlegen.

Dyktig og nøye

Tannlege: Stine Jevnaker Skrevet

Virker til å være faglig kunnskapsrik. Hun fremstår nøye, svært hygienisk, rolig og trygg. Hun er blid og imøtekommende og gir god veiledning.