Ensjø kiropraktorklinikk

Telefonnummer934 24 215934 24 2 ...
Ensjøbyen medisinske senter, Gladengveien 3B 0661 Oslo

Siste vurderinger av Ensjø kiropraktorklinikk

Anbefales!

Kiropraktor: Torgny Frøysaa Skrevet

Torgny er faglig dyktig og veldig flink i faget. Anbefales på det varmeste. Jeg hadde problemer med korsrygg og kne og er nå så og si symptomfri

Hvorfor du altid skal bruke de beste...

Kiropraktor: Torgny Frøysaa Skrevet

Først, Torgny, du er helt utrolig! Nå til saken. Har gått til Torgny i noen år nå. Men for noen dager tilbake våkna jeg med smerter i øvre del rygg. Etter et par dar måtte jeg ta en akutt time ved en nerme beliggende klinikk fra bostedet. Det ble to besøk med 12h mellomrom (en natt), uten videre forbedring. Dette da ovennevnte mestere hadde full kalender. Et døgn til gikk uten nevnvert med søvn. Nå hadde Torgny EN time igjen samme dag. Han kjente direkte hvor problematikken satt. Et par bryt å et gjeng knekk senere kan jeg puste, sitte å se over begge skuldrene.
Konklusjon: Masse utstyr å fancy dingser gjør ikke behandleren bedre. En proff kan arbeide med de minste av utstyr som må til.
Så igjen takk Torgny, du reddet jul å nyttår. Neste gang redder du nå annet <3

Dyktig og engasjert

Kiropraktor: Torgny Frøysaa Skrevet

Torgny er både en dyktig behandler og en hyggelig person. Lytter godt og er flink til å forklare hva som er problemet og hva han gjør for å korrigere. Har fått god hjelp, og forstår at resultater også påvirkes av egeninnsats. Anbefales😊

Grundig og kunnskapsrik

Kiropraktor: Torgny Frøysaa Skrevet

Har gjennom årene gjort gjentatte forsøk på å behandle en smertefull skade i bekken/hofte. Har vært hos fysioterapeut, osteopat, naprapat og andre kiropraktorer i tillegg til å trene regelmessig, uten resultat.
Etter tre behandlinger hos Torgny Frøysaa, ble jeg kvitt all smerte - kunne knapt tro det etter 25 år med tidvis store smerter. Syv behandlinger stabiliserte støttende vev og muskler, og jeg har ikke hatt noen plager siden.
Frøysaa er lytter godt, stiller kloke
spørsmål og forklarer grundig underveis i behandlingen.
Han er kunnskapsrik og tillitsvekkende - jeg gir han min fulle anbefaling!