Eie helsesenter

Telefonnummer51 49 44 2051 49 44 ...
Jernbaneveien 32 4370 Egersund

Siste vurderinger av behandlere ved Eie helsesenter

Byen's beste lege

Lege: Ole Gunnar Zahl Jensenius Skrevet

Dr. Jensenius er byen's om ikke landet's beste lege! Han har det travelt og for mange pasienter, det er derfor ofte ventetid for å komme inn til ham til en legetime. MEN når du først kommer til timen er ventetiden verdt det. Han tar seg tid til alle dine problemer, er veldig dyktig faglig, bryr seg oppriktig, tar deg på ordet og er alltid veldig hyggelig og glad.

Kjempefornøyd med Jensenius

Lege: Ole Gunnar Zahl Jensenius Skrevet

Kjempefornøyd med Jensenius. Han er den beste legen jeg vet om. Jeg er utrolig heldig som har han som lege. Opplever at han har god peiling, og om det er noe usikkert så sjekker han opp i det. Han husker det vi har snakket om, selv om jeg vet at han har mange brukere og pasienter. Vi har god dialog og jeg føler jeg kan ta opp det jeg har på hjertet. Han tar meg alvorlig og vil hjelpe å finne beste alternativ. Han er alltid hyggelig og imøtekommende. Jeg har stor tillit til han. Jensenius har hjulpet meg mye, og jeg vil ikke bytte han som lege. Håper å ha han som min lege i lang tid.

Beste legen i byen

Lege: Ole Gunnar Zahl Jensenius Skrevet

Blir godt tatt vare på og blir forstått
Legen har evnen til å sette seg inn i andres situasjon og forstå behovene

Kommer aldri til å bytte lege

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Ole Gunnar Zahl Jensenius Skrevet

Tar pasienten på alvor og lytter til deg. Bruker den tiden som vurderes som nødvendig. Er også veldig flink med barn.

Konge!

Lege: Ole Gunnar Zahl Jensenius Skrevet

Veldig dyktig med mennesker, som pasient blir du tatt på alvor og han har alltid tid til deg.
Faglig veldig dyktig, profesjonell, kommuniser meget bra både med barn og voksne, kunnskapsrik, morsom og effektiv. Hele personalet er hjelpsomme , effektive og hyggelige. Servicen er upåklagelig. 100%.