Eie helsesenter

Jernbaneveien 32 4370 Egersund

Siste vurderinger av Eie helsesenter

En fantastisk lege

Lege: Ole Gunnar Zahl Jensenius Skrevet

Kunne ikke ønsket om en bedre lege for meg å barnet mitt. Tar seg god tid til oss som pasienter og stiller opp med gode råd og ikke redd for å ringe for å få flere vurderinger. Gir absolutt alt i jobben sin. Takknemlig for at det finnes leger som han! Kontordamene er som oftest hyggelige :)

Trygg og god

Lege: Ole Gunnar Zahl Jensenius Skrevet

En veldig trygg og god mann. Virker å ha forståelse for dine problemer og videresender ved usikkerhet.
Alltid godt humør

Lege: Ole Gunnar Zahl Jensenius Skrevet

Tar meg som pasient på alvor. Tar seg god tid. Rask til å henvise videre når det anses som nödvendig.

fantastisk

Lege: Ole Gunnar Zahl Jensenius Skrevet

Har han selv og til barna mine. Bruker den tiden det tar og ikke redd for og ringe og spørre andre om råd. Lang ventetid på telefonen. 2 av 3 på kontoret er fantastiske. 1 ok. Siden han er der 130% er jeg redd han skal bli utbrent. Kommer aldri til og bytte.

Flink, grei og hyggelig.

Lege: Ole Gunnar Zahl Jensenius Skrevet

Hr Jensenius er en dyktig lege. I tillegg er han forståelsesfull, tar seg god tid og er alltid blid. Han er plassert midt i byen, og det er heis helt opp til kontoret. Minuset er at han har altfor mange pasienter, derfor tar det l-a-n-g tid å få time.